{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
593 visninger | Oprettet:

Kviksølv i dåser med kattemad?? {{forumTopicSubject}}

Hej min kæreste siger vi skal tage kattemaden ud af dåsen og over i en plastikbøtte, så snart vi har åbnet den, fordi at sådan en dåse afgiver kviksølv i små mængder så snart den bliver åbnet og får ilt. Er det noget i gør og passer det virkelig at det er så farligt??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kviksølv i dåser med kattemad??
  • #1   14. jan 2012 Det er ikke sundt at lade konserves blive i dåsen efter åbning nej. Jeg ved ikke om det er kviksølv (det tror jeg nu ikke, det er da så giftift, at man ikke bruger det til ret meget længere), men det er noget med nogle tungmetaller. Det lærte jeg af en god gammel køkkendame, da jeg gik på efterskole.

• #2   14. jan 2012 De hedder tungmetaller, så din kæreste har ret i man altid uanset mad til katten eller sig selv.. Så smider man det i en plastikbøtte med låg, lige så snart man har åbnet en dåse hvori der er mere man vil gemme..

• #3   15. jan 2012 Korrekt hvad der bliver skrevet.
    Jeg har dog aldrig gjort det hverken for mig selv eller misserne...

Tror på at vi alle overlever. Mine forældre skiftede ikke indhold fra dåser over, og jeg er her endnu smiley

Jeg har endda fået "næsten" normale børn smiley

• #4   15. jan 2012 Ja det tungmetaller jeg mente ikke kviksølv hehe. Nej jeg tror nu også der skal store mængder til af det, før det er skadeligt. Men vi putter det stadig over i en plasticbøtte.

Kommentér på:
Kviksølv i dåser med kattemad??

Annonce