553 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Nyt 240cm missetårn i Stuen :) (nemt selv at lave) Nyt 240cm missetårn i Stuen :) (nemt selv at lave)

Så er jeg endelig færdig med sidste nye tiltag i klatresystemet rundt i vores stue.
Et sprit nyt missetårn på 240cm, med super lækkert tæppe på hylderne, faktisk det dyreste Garant havde (850kr pr kvm) men selvfølgelig købt som en rest til kun 100kr. ialt til alle hylder smiley
Kan anbefale det til missehylder, vindueskarme og alt muligt andet, da det ikke flosser i kanten når man klipper/skærer det

Det vil snart blive forbundet med resten af systemet, men allerede nu bliver det flittigt brugt smiley

http://www.kattegalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=13393
(På side 2)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyt 240cm missetårn i Stuen :) (nemt selv at lave)
  • #1   15. jan 2012 Wow det er godt nok flot.. sådan nogle tømrer evner ville jeg gerne have smiley

• #3   16. jan 2012 Må give Susan ret, Nej hvor er det fedt...
    Gid jeg kunne overtale kæresten til at vi kunne lave det her...
    Små kattene har nu rigelig mulighed for at kunne komme op, og klatre her, men øv hvor er det fedt...

• #5   16. jan 2012 Tak tak smiley Susan: ja det program har jeg også set, har det endda optaget ned på min pc, men ja han havde lavet huller igennem alle vægge osv. Han havde brugt 20 år på det, men ja fantastisk hus for kattene, meeeeeen en kende overdrevet måske smiley
    Men men, jeg har kun lavet lidt i ny og næ de sidste par år, så jeg kan da nå det endnu smiley er dog ret sikker på at konen stopper det inden det kommer så langt smiley
    Jeg har dog bestilt flere ege planker, for har fået godkendt lidt flere rundt i stuen, sålænge det forbliver nogenlunde diskret smiley

Til dem der skulle være interesseret, så kan dette tårn laves for ca. 240kr. bare man har en stiksav, der er brugt 1 træspær til 80kr. og krydsfiner for 100kr. samt 3 trælisrter til ialt 60kr (silvan) og lidt lim og hele 2 skruer i tårnet og 2 til at montere det på væggen smiley

Kommentér på:
Nyt 240cm missetårn i Stuen :) (nemt selv at lave)

Annonce