{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
526 visninger | Oprettet:

Hjælp ang. adfærd {{forumTopicSubject}}

Har været så uheldig at idag, til eftermiddag, blev min ældeste kat, Møhgsen kørt ned, lige siden da har min ene kat opført sig mærkeligt. Ved ikke om hun har set hende blive kørt ned, men det er meget muligt.
Lige siden har hun lægget i vindueskarmen, og vil ikke rigtig snakke, selvom hun normalt vil snakke hele tiden, og render rundt og leger, og synger. Men siden i eftermiddags har hun som skrevet lægget i vindueskarmen inde i soveværelset, imens de to andre lægger her i sofaen, eller løber og leger.
Hun ryster også.
Kan hun have fået ét chok?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp ang. adfærd
  • #1   16. jan 2012 Tror din kat er blevet trist fordi din anden kat ikke er der mere - det ses ret ofte.Nu ved jeg ikke om din kat døde af blive kørt ned, men min egen kat blev "deprimeret" da hans katterat lige pludselig døde. Der gik faktisk et godt stykke tid før han blev sig selv igen.

Det er ikke unormalt at katte ændre adfærd når der sker drastiske ændringer i deres liv. De er ekstreme vanedyr og hos nogle katte ses det ved bare at få nye møbler eller ommøblere.

/Jeanette

• #3   17. jan 2012 Hun er kommet ovenpå igen smiley Opfører hun sig som hun plejer, så tror bare at det var chokket smiley

Kommentér på:
Hjælp ang. adfærd

Annonce