{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
511 visninger | Oprettet:

hurraaaa -katteadfærd {{forumTopicSubject}}

Jeg bliver simpelthen nødt til at dele dette med jer, jeg sidder her og er jublende glad.
Har netop forsigtigt redt Cassi uden at hun flygtede over hals og hoved, hun var ikke så glad for det, men jeg sad forsigtigt med kammen og lod den glide langsomt gennem hendes pels og hun fandt sig i det, kom ikke grundigt i bund, men for pokker da.... jeg kunne rede hende smiley

Nu tænker i nok at jeg er lidt små tosset, men sagen med Cassi er at jeg overtog hende da hun var omkring 9 måneder og hun var fuldstændig ødelagt, hun var sky og bange for alt, specielt mennesker.
Jeg har nu haft hende i 4 år, og forskellen fra den gang til nu er enorm, hun er med hårdt arbejde og en hel gigantisk tålmodighed ved at blive en rigtig god kat.

Hun kan stadig blive bange for pludselig bevægelser, men flygter ikke længere skrigende væk (bogstavligtalt).
Hun har altid gemt sig hvis jeg kom gående med noget i hånden om det var en børste eller en kuglepen det var lige gyldigt.
Da hun er maine coon skal hun selvfølgelig redes indimellem og det er så forgået hos dyrlægen hvor hun har lagt sig i fosterstilling og så kunne man gøre alt ved hende... Men hvem ved, måske jeg snart selv kan rede hende godt igennem, det er bestemt en kæmpe start i dag... Er såååå glad... ville bare lige dele med jer og måske til andre der har samme problem med deres katte, der er håb forude smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hurraaaa -katteadfærd
  • #2   18. jan 2012 Super da smiley
    Vores bliver også bedre og bedre til at håndtere kammen. Tålmodighed er en god ting smiley


  • #3   18. jan 2012 Ejj hvor dejligt for dig smiley

  • #4   18. jan 2012 Det er SÅ skønt med sådan nogle fremskridt ! smiley
    Tillykke eller hvad man nu skal sige smiley

    Min pige er også blevet bedre og bedre til nye mennesker - eller dvs. kun når jeg er med, men alligevel smiley


  • #5   18. jan 2012 Er også super glad... har redt hende lidt mere og hun er slet ikke bange for kammen længere...
    Skal lige siges at jeg igennem meget lang tid har prøvet at vænne hende til kammen, men indimellem er der gået måneder imellem da jeg ikke har ville gøre hende bange for den... Og svupti i dag, så gik det bare strygende...

    Det er ikke nemt at have en kat med adfærdsproblemer, og jeg har været ved at opgive mange gange, på trods af de små fremskridt, man kan jo ikke lade være med at tvivle på sig selv og om man nu kan give katten det den har brug for. Men damn dette fremskridt det er jo helt vildt, så må jeg have gjort noget rigtigt smiley

    Tålmodighed er virkelig en dyd....

    Og tusind tak for jeres ord, måtte bare dele det med nogen der er lige så tosset med katte som jeg er smiley


  • #6   18. jan 2012 Jeg kan godt forstå du er glad. Og jeg er glad for at du har haft den store tålmodighed, som det nettop kræver når man får en kat med adfærdsvanskeligheder eller som din traumatiseret.
    Jeg er eller var også nervøs for om den killinger der blev smidt ude i vores indkørsel, ville være bange for mennesker. Men heldigvis nej. Han render rundt med høj haleførring og kalder på os når han ikke lige kan se os. Skønt, når det lykkes.
    Forsat held og lykke med Cassi.


Kommentér på:
hurraaaa -katteadfærd

Annonce