593 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

God plan ! :) - Ang. katten altså :) God plan ! :) - Ang. katten altså :)

Jeg sad og tænkte på at jeg lige så godt kunne ordne Tøsen, altså neglene osv nu, i stedet for når vi er flyttet smiley
Altså hun elsker ikke ligefrem at få klippet negle og sådan noget.. Så det tænkte jeg at jeg ville gøre INDEN vi flytter ud i vores nye lejlighed.. Tænkte bare så hun ikke ville forbinde lejligheden med noget irriterende noget fra starten .

Så nu får hun tiden til bare at kunne gå rundt i lejligheden og lære de nye lyde og lugte at kende UDEN jeg skal ind og være irriterende. Men derimod skal jeg kun være hendes "sikkerhed" eller hvad man nu skal sige.
Jeg lader transportkassen med hendes tæppe stå åben så hun kan gå derind når det lige bliver for meget, jeg lader tæppet i sofaen forblive krøllet sammen + jeg ligger noget af det tøj der lugter af mig rundt omkring.
Selvfølgelig er jeg der også sammen med hende smiley

- VED godt jeg er en lille pyller-mor, men sådan er det bare smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Have mand 500 kr.
  • Nedtagning af ladeboks 1.000 kr.
  • hækklipning 1.490 kr.
  • Installation af vaskemaskine og tørretumbler 1.500 kr.
  • Rulle en rullegardin op 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  God plan ! :) - Ang. katten altså :)
  • #2   19. jan 2012 Susan

Jeg begynder at flytte torsdag eller fredag i næste uge sååå vil sige det snart er oppe over ja smiley

- PT. bor jeg jo på bosted, alle beboer og personale kalder mig for pyller mor - men en god en af slagsen smiley

• #4   19. jan 2012 Man må gerne være pylret, sådan skal man helst være skal man ikke smiley

ps, har du prøvet at klippe hendes negle mens hun sover, det gjorde jeg i starten med min gizmo da jeg kun havde ham... i dag sover han noget mere let, så nu lader jeg dyrlægen om den lille ting smiley

• #5   19. jan 2012 Susan
    Jeg både tror og ved at det er det rette - altså at komme ud i egen lejlighed igen smiley Men 1000 tak forresten smiley

Janni
    Det går sådan okay i vågen tilstand, men helst lidt af gangen, såå pt tager jeg først 2 poter, og så en godbid som ros og lidt snakken, og så derefter de sidste to og så en llle godbid til..
    Så pakker jeg saksen væk og finder hendes mus eller bold og leger med hende så hun kommer på andre glade tanker smiley

• #6   19. jan 2012 Lyder som en super ide du har gang i søde!

Kommentér på:
God plan ! :) - Ang. katten altså :)

Annonce