Første dag som udekat (hvorfor gør han det)? {{forumTopicSubject}}
Vores nye kat Habibi fik lov at komme ud idag efter at have boet her i 15 dage. Han har i flere dage tigget og bedt om at komme ud og han har bare været faldet til fra dag 1 og fungere fint med vores anden kat.Vi viste ham kattelemmen og gik med ham i haven og det meste af dagen har han løbet ud og ind af kattelemmen med alt muligt i munden. Blade, plastic, papir m.m. Det er jo vildt sødt, men vil da tro det bliver træls i længden hvis han fortsætter? Hvorfor gør han det? Er der en grund, eller synes han bare det er sjovt? Han leger med de ting han har med ind ganske kort hvorefter han løber ud og henter mere.Han er en stor killing på 8 mdr.
jun 2006
Følger: 18 Følgere: 16 Katte: 4 Emner: 117 Svar: 1.282
Jeg ved ikke om han er kastreret,men ellers er det ved at være på høje tid...
De første hunkatte har været i løbetid,så inden længe er der for alvor gang i hormonerne på både hun - og hankatte...
jan 2009
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 3 Emner: 18 Svar: 131
dec 2011
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 2 Emner: 92 Svar: 533
Han øver bare på at fange mus, fugle, 4-ben og muldvarper. Det har mine kommet meget med - Og også frøer.
jan 2009
Vi bor i en lille by omringet af marker, så her er masser af jagtmarker.Han går dog ikke ud af haven endnu....tror jeg.
Og i løbet af dagen idag har jeg været så heldig at få en masse dejlige blade både på gulv og i sofaen ;0)
jan 2010
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 20 Svar: 315
Mon han ender som denne:
http://www.youtube.com/watch?v=xhRW4WmfrDA
jan 2009
jan 2010
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 20 Svar: 315
Første dag som udekat (hvorfor gør han det)?