Hjemmelavet legetøj Hjemmelavet legetøj
Ja, et lille hyggeligt emne synes jeg.
Jeg tror jeg blev mine små kære kattes helt i går, da hele dagen gik med at lave nyt hjemmelavet legetøj til dem... De var selvfølgelig "testpersoner" hvilket de synes var super hyggeligt...
Når jeg nu har set hvor glade de blev for det hjemmelavede legetøj, har jeg fået blod på tanden, men de ideer jeg selv havde blev ført ud i livet i går, så ville høre om der var nogen herinde der havde gode ideer til noget legetøj man selv kan lave?
Det skal siges, at jeg bestemt ikke er god med nål og tråd, så jo mere simpelt jo bedre
dec 2011
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 2 Emner: 92 Svar: 533
Mine forældre tog bagepapir og foldede og så med en snor omkring. Måske ser det ikke så smart ud. Papiret var foldet som en sommerfugl. Vores katte var vilde med det... Måske pga. den knitrende lyd.
Min mors og min kærestes katte leger med sugerør...
apr 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 3 Emner: 43 Svar: 213
nov 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 6 Svar: 51
Så det kan jeg bestemt anbefale
aug 2011
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 10 Svar: 24
dec 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 3 Svar: 38
Jeg lavede en drillepind af flettet og snoet garn på en strikkepind, hvilken specielt Simba var meget glad for.
En "pude" med en plastikpose indeni, så den larmer dejligt når man træder på den eller bider i den, hvilket Mille er super vild med.
En stor "loppe" med nogle gamle BH stopper syet fast på i den ene ende, som de begge synes er rigtig sjov, da BH stropperne kan bides i, og så flytter de andre sig...
Og slutteligt, en ny legeting til deres kradsetræ med kraftig snoet tørresnor på, som kan fanges, gåes tur med og når der slippes er den snoet kraftigt nok til at den trækker sig sammen i en spiral, så de igen skal fange enden af snoren...
Hjemmelavet legetøj