{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
358 visninger | Oprettet:

mærkeligt.........!! {{forumTopicSubject}}

ikke for noget........ men syntes det er sært at man hjælper med at finde navn til Fundas mis Nala... det er et dejligt navn, men dem der har skrevet i hendes emne skrev alle My eller Misty... men hun valgte Nala... no efens... men hvad har vores hjlæp så gavnet.........??

det er ikke for at fornærme nogen og det er jo heller ikke mig der bestemme4r hvad hendes kat skal hedde, men føler bare ikke at det jeg har glordt havde nogen nytte... er det bare mig....??

Anna..............

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mærkeligt.........!!
  • #1   19. okt 2004 Hvis hun nu selv kunne bedst lide Nala smiley Det var jo ikke en afstemning - hun hørte bare hvad folk synes...

• #2   19. okt 2004 det ved jeg godt........... siger jo ikke der er noget galt med navnet.......... det er fair at han bedst kunne lide Nala.......... følre bare at det var uden betyding at vi svarede.............

Anna.........

• #3   19. okt 2004 Ved jeg...

Men Nala var jo også et af navnene hun spurgte om.. Stod imellem Nala, My eller Misty.. Men synes ikke at der er noget galt i det.. og om det så har haft nogle betyding eller ikke for hende... så går det jo nok alt sammen smiley
    *SMIL*

Hehe

• #4   19. okt 2004 jep det gør det da... ingen tvivl om det og det er rigtig at der var tre navne... men det var mere at både mig og de andre der svarede på emnet var enige om at MY eller Misty var bedst... men put med det... det undrede mig bare... men Nala er også et dejlugt navn.. kan bare godt lide når katte hedder noget lidt utrationelt...;-)

• #5   19. okt 2004 Enig med det sidste smiley

• #6   20. okt 2004 Jeg skrev Nala til hende.. ;o)

Kommentér på:
mærkeligt.........!!

Annonce