594 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Kan man gøre ham mere legesyg? Kan man gøre ham mere legesyg?
Jeg har de her to killinger som jeg har flasket op. Den ene er vældig legesyg, og leget stort set med at den ser - det gælder også tær, maver, dyner - alt!
Men den anden gider intet.
I morges fik de hver deres legetøj, og kvist gik fuldstændig amok på sin, mens Ballon bare sad og kiggede. Så tjattede Ballon til sin legedims to gange, og så overtog Kvist også den! Den eneste reaktion der kom fra Ballon var et lille blik som bare sagde: "mor, Kvist tog mit legetøj"
Men det er altså lidt underligt at han ikke vil lege lige så meget som den anden. Så kan jeg gøre noget for at gøre ham mere legesyg? (:
0 synes godt om
dec 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 113
Hvis jeg var dig ville jeg bare prøve mig lidt frem med lidt forskelligt. Det kan være han bare ikke synes den dims er sjov.
Håber du finder ud af det
nov 2011
Følger: 5 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 36 Svar: 353
dec 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 3 Svar: 38
Simba derimod vil allerhelst lege med tøjdyr, tæpper og lædersnore...
Der er stor forskel på de små, hvorfor vi bare har ekstra meget forskelligt legetøj...
jul 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 4 Emner: 13 Svar: 95
Jeg tænker også lidt om han bare er bange for at jeg forlader ham som hans mor gjorde, for han er der hver gang han ser mig, og ligger sig sp vidt muligt altid på mig..
Men jeg kan jo prøve noget forskelligt legetøj. Nogle gode råd? De har kun en lille ting som kan rasle, og så en snor. Og så har de alt det de finder ude i stalden + udenfor (:
dec 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 3 Svar: 38
Simba er også glad for sit "legetæppe". Et gammelt dynebetræk der ligger på gulvet, der bevæger sig når han hopper hen på det, og som han kan kravle ind under og gemme sig.
Tøjmus fra Ikea synes han også rigtig godt om...
Mille leger mest med ting vi "leger" med, altså drillepinde, snore der bliver taget frem når vi er hjemme, et par vanter med pelskant, som hun mener er hendes "bytte".
Herhjemme er vores katte jo indekatte, hvorfor deres leg, mange gange er de jagtlege de ikke kan få ved at komme ud. Derfor er "Bytteting" generelt rigtig gode.
jul 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 4 Emner: 13 Svar: 95
En lille bitte hårelastik med et kæmpe sløjfe på! - Så synes han havde det sjovt
Og så kan han godt lide at ligge under dynen, så jeg tænker jeg vil prøve det med dynebrtrækket (: Mange tak for de gode råd (:
Kan man gøre ham mere legesyg?