{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.057 visninger | Oprettet:

sabrina h
sabrina h
Tilmeldt:
10. dec 2009
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 9

UPDATE Har du set mine katte {{forumTopicSubject}}

Hej folkens tænkte at jer der har set min tidligere tråd og især dem der har svaret lige skulle have en super god nyhed.
Jeg ringede til vores lokale dyrehospital og de havde igår fået en seddel hvor en kvinde havde taget en lille han kat til sig (beskrivelsen passede på den ene af mine) kørte derned og så på billedet det var min kat.. smiley Ringede og aftalte at jeg skulle komme med det samme. Fik hele historien om at hendes veninde (kredsformanden i asnæs) datter var på vej i skole mens to katte gik efter hende. Den ene blev dog skræmt væk af en bil. Men det ender ud i at de her to katte ender med at der er nogen der finder dem. smiley så jeg har var ude hos en sød dame (som havde henvendt sig ved dyrehospitalet) hun kommer nu her med min dreng. Og efter besøget ved hende var det lige en tur på den vej min anden kat var fundet.. Så ender det med at jeg os fandt ham ved en familie. Så der er lige lidt godt til dem som tak for at have passet på mine misser. NEJ hvor er jeg lykkelig.. MANDAG morgen skal jeg ringe til dyrelægen i håb om at kunne finde ud af noget med det øko (regningen) så bliver begge drenge kasteret, øremærket og registret smiley GOD WEEKEND


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  UPDATE Har du set mine katte
Kommentér på:
UPDATE Har du set mine katte

Annonce