{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår føder hun??
  • #1   5. feb 2012 Og min far siger han tror det sker inden for 2 uger - kan det passe :)??

  • #3   5. feb 2012 Vi skal også til at finde fødekasse hehe spændende:)

  • #4   5. feb 2012 Smil.. Tro mig det er meget spændne første gang.. Vores hunkat da hun skulle føde første gang lod hun vandet gå i min seng. Det var lidt underligt, men så gik det op for mig, at det enlig var NU!! De sidste par dage gik hun og søgte efter fødesteder. Hun spiste og sov meget. Hendes brystvorter blev store og hun nød virkelig at blive nusset både på maven og i det hele taget. Som vi snakkede om, hun fik en særbehandling og følte sig som en "dronning". Fødekassen den fik jeg at vide vi skulle finde ud af at lade stå ET sted de sidste par dage. Så hun kunne finde den stille og rolig. Vi havde/har sådan et underlag fra min datter var lille da hun skulle blive ble fri som vi også brugte til fødslen. Så hun havde noget blødt at ligge i. Plus hendes lammeskind skulle bruges bagefter til de kunne holde varmen.. Håber i får lov til at nyde denne her fødsel lige så meget vi gjorde. Ved vores kat nød vi var til stede, men vi lod hende gøre alt arbejdet selv. Rigtig meget held og lykke med jeres forståendne fødsel..

  • #5   5. feb 2012 Tusind tak... Mange af de ting du siger passer også med Smilla: Hun spiser helt vildt, hun ligger sig alle mulige mærkelige steder som hun ikke plejer, hun er meget træt, og ja elsker at blive nusset i sær på maven, de lagde jeg nemlig mærke til i dag, da hun væltede sig om på gulvet som om hun var en hund, og jeg skulle klø hende på maven. Og ja glæder mig helt vildt. Altid har det været så spændende ved alle andre, nu er det pludselig en selv:') Tak for din besked:D

  • #6   5. feb 2012 Hvis hun blev parret den 1-12 så er det op over, de går fra 63 til 67 dage, de kan går til 70..

    de fleste "bygger" rede, altså går og og lige laver huler ud af tæpper eller hvad der nu ligger..


  • #7   5. feb 2012 uha de næste par dage kan du godt regne med hun nyder at blive taget op og få en slags manicure he he.. Så de sidste 14 dag e ca. spicelt den sidste kunne jeg fornemme en slags fjerfornemmelse på mine finger når jeg lagde dem stille og roligt på maven. Jeg syntes det var en utrolig oplevelse og kan sagten være 14 dage til en uge tilbage.. Vi er igang igen med at pare hende da hun desværre mistede sit første kuld..

  • #8   24. jul 2012 altså vi har haft en hun kat før hun hed bella og lige pulselig begyndt hun at spise VILDT meget og vi synes det var mærkeligt så vi tog hende til dyrelæge og de sagde at hun er har unger i maven

  • #9   24. jul 2012 3>cæcar+ isa < 3

    Du har netop svaret på et næsten 6 mdr. gammelt indlæg smiley
    Jeg tror at Smilla har født smiley


  • #10   24. jul 2012 jeg ved det men det er fordi jeg har vært i usa og jeg har vært værk i et år sorry det hva´heller ikke mening jeg så ikke det var fra seks mdr siden

Kommentér på:
Hvornår føder hun??

Annonce