868 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Toiletbesøg om natten Toiletbesøg om natten

Ja, som i kan se er jeg oppe 06.10, hvor jeg burde have sovet til kl. 10.

Bellatrix er begyndt at bruge kattebakken midt om natten, og eftersom jeg bor i en 24 m2 lejlighed og derudover bruger træpiller (som larmer af h.. til, når hun graver rundt + tager ikke godt imod lugt, så jeg må ud og tømme kattebakken hver gang med det samme).
Jeg overvejer at lukke døren til badeværelset om natten, men frygter hun bare gør sit besøg et andet steder eller miaver hele natten i stedet.

Råd?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stikkontakt 205 kr.
  • Move out cleaning 1.000 kr.
  • Nedtagning af tapet 5.000 kr.
  • Reparation af zinktagrende 1.800 kr.
  • Toilet og vaskafløb (små VVS-opgaver) 1.000 kr.
  • Skift af gummiring på AEG vaskemaskine 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Toiletbesøg om natten
  • #2   8. feb 2012 Kattegrus vil jeg virkelig ikke tilbage til, da jeg har støvallergi og hader lugten af babypudder og virkelig har prøvet mange mærker i alt for lang tid.

Ørepropper og næseklemme må det i så fald blive smiley

• #4   8. feb 2012 Hvad med krystal-kattegrus?

• #6   8. feb 2012 bruger krystal...det hverken lugter og genere herhjemme trods det er en 8 kg kat der forsørger på det lille lokum hi hi

• #7   8. feb 2012 der findes nu mange rigtig gode kattegrus uden babypudder.

• #8   8. feb 2012 Prøv eks. Extreme Classic uden babypudder. Den støver ikke ret meget og det gør Tidy Cats heller ikke.
    Ja så er det jo samme princip som en larmende nabo, væn dig til det eller køb ørepropper:-)

• #9   8. feb 2012 Syntes også det ville være direkte uretfærdig at lukke døren hvis bakken står derude. Tænk hvis du vågnede om natten og fik at vide der er først åbent om 3-4 timer igen. Træls med støv allergi, men ellers så brug ørepropper, det bruger jeg mod støjende underboer og vores katte der leger om natten smiley

• #10   8. feb 2012 Min Balder synes også sengetid er det bedste tidspunkt at skide, så så snart vi har lagt os og næsten døset hen, så går han ellers igang derude og han er en meget aktiv skider.
    Heldigvis er der langt fra vores seng og hen til kattebakken, men man kan da godt høre det.
    Nu efter 4 år, har jeg vænnet mig til det, og det er bare endnu en af de lyde som han laver. Den generer egentlig ikke længere så meget at det er svært at sove.

At pølsen lugter, der må du evt. prøve andet foder, det har ihvertfald hjulpet herhjemme. Vi bruger også træpiller og jeg synes nu de tager lugten fint.

• #11   8. feb 2012 Extreme Classic er noget af det værste jeg har prøvet smiley
    Skal virkelig ikke tilbage til kattegrus. Er meget sensitiv mht det.
    Det virker til at jeg må bide det i mig!

• #12   8. feb 2012 **Jeg overvejer at lukke døren til badeværelset om natten, men frygter hun bare gør sit besøg et andet steder eller miaver hele natten i stedet. **

Dét går i hvert fald ikke! Enten risikerer katten at få urinvejslidelse eller dårlig mave af at gå og holde sig eller - nok mere sandsynligt - bliver urenlig.

Ja, bakkebesøg larmer! (hvilket er en af grundene til at jeg synes étværelses ikke er optimalt at holde kat i). Men nu er katten der jo, og så tror jeg altså, at de ørepropper bliver nødvendige.
    Jeg ved ikke om det vil dæmpe lyden nok, hvis du sætter kattelem i badeværelsesdøren.... Det har jeg selv overvejet ... men heldigvis har jeg stuen at have bakke i.

Kommentér på:
Toiletbesøg om natten

Annonce