{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
804 visninger | Oprettet:

Er det løbetid ?? {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley
Har en veninde som har en kat smiley nu skrev hun igår at hun var i panik da Alba ikke var kommet hjem som hun plejer, beroligede hende og sagde det gør mine katte os nogle gange smiley men hun kom så først hjem i eftermiddags spiste og ville ud igen, min veninde fortæller så at hun ruller meget rundt med numsen i vejret og miaver helt vildt !! Hun er på p- piller men hun har sprunget en over da hende der sku passe hende glemte at give den og det har hun først set i dag !

Så mit bud er løbetid, hvad siger i ?? Kan det komme så hurtigt efter glemt pille ?? Jeg har ingen erfaringer med katte i løbetid så kunne ikke hjælpe hende smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er det løbetid ??
  • #2   11. feb 2012 Det lyder som løbetid. Nogle katte kommer hurtig i løb.

• #3   11. feb 2012 Lotte- tak smiley med mindre der er 10 killinger har hun allerede folk til at tage dem hvis det er smiley hun vidste som sagt ikke at hun ikke havde fået den pille så det er jo svært at vide smiley desværre, men hun bliver holdt inde fra nu af så hvis hun ikke er blevet drægtig så bliver hun det heller ikke smiley

Maria- tak tænkte det nok smiley ville bare ikke spille klog da jeg ikke aner en skid smiley

• #4   11. feb 2012 Vil altid råde til at lukke sine udedørs katte, for selvom de er på p pille - ja så kan den jo smutte og de kan os blive drægtig selvom de er på pillen.. Det er jo lige som med os mennesker, den er ik 100% på nogen punkter.. Så følger der en masse grimme ting med, ved brug af p pille..

Men self op til din veninde hva hun gør, men lukker hun hende så vil hun heller ikk srajfe så meget rundt som en fertil vil..

Kommentér på:
Er det løbetid ??

Annonce