{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mille forsvundet, HJÆLP MIG
  • #1   13. feb 2012
    Åh nej :-(. I er lige flyttet, ik'? Håber du finder hende hurtigt, så hun ikke når at forvilde sig væk.

    Jeg genposter lige denne ide-liste:

    *Led efter katten - på alle tider af døgnet. (hav godbidder med)

    *Lad om muligt et vindue stå åbent.

    *Strø evt noget brugt kattegrus ud - især hvis det er en kat, der ikke er vant til at orientere sig udendørs.

    *Katten kan være blevet lukket inde et sted, så bed naboer tjekke skure, kældre o.lign. Og bed dem give besked til dig straks, hvis de ser katten i nabolaget.

    *Meld katten savnet hos de lokale dyrlæger og dyreinternat/kattehjem. Og hold øje med hvilke katte internaterne får ind. Nogle internater lægger billeder ud på nettet af senest indkomne dyr.

    *Sæt efterlysningsopslag (med foto af katten) op i lokalområdet.

    *Efterlysningsannonce i lokalavisen

    *Sæt efterlysninger på www.dyrenesbeskyttelse.dk og www.forsvundnedyr.dk og hold også øje med fremlysninger.

    *Og efterlys på diverse kattefora.

    *Hvis katten er mærket, så efterlyses den (også) via katteregistrene.

    Obs, der findes TO registre:
    Dansk Katteregister og Det Danske Katteregister.
    Katten skal selvfølgelig være korrekt registreret (ejer, adresse, telefonnummer).

    *Hold øje med fremlysninger i aviser, på nettet og opslag i lokalområdet.


    Godt hun er øremærket. Jeg krydser fingre!


  • #2   13. feb 2012 Så snart det bliver lyst så leder jeg efter hende, der er katte i nabo laget, så spørg om de har set min kat. Har lavet efterlysning annoncer på alle de hjemmesider man kan.

  • #4   13. feb 2012 Er hun fundet? Det håber jeg!

    Ellers led også - og især - mens det er mørkt! Der er mere ro aften/nat, og hun vil nok lettere være til at finde/lokke frem så.
    Efterlysningsopslag i det kvarter, hun er løbet væk, vil være en rigtig god ide, så enhver, der måske ser hende ved, at hun er savnet, og straks kan ringe til dig.


  • #5   13. feb 2012 Hun er fundet, hun havde gemt sig i garagen...

  • #7   14. feb 2012 Gudskelov :-).

Kommentér på:
Mille forsvundet, HJÆLP MIG

Annonce