1.088 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Randi S
Randi S
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Allergivenllig kat? Allergivenllig kat?

Hej.
Jeg er blevet testet af lægen og har ikke katteallergi. Men! Nogle katte kilder mig i næsen og jeg havde en kat, da jeg lige var flyttet hjemmefra, som kunne give mig åndedrætsbesvær om natten, når jeg sov sammen med den. Jeg er altså ikke rigtig allergisk, men vil alligevel gerne have en kat, der er så allergivenlig som muligt, så jeg måske kan slippe for at udvikle allergi.
Er der nogen, der har nogle gode bud på allergivenlige katteracer eller typer?
På forhånd tak for hjælpen.
Mvh. Randi

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Allergivenllig kat?
  • #1   14. feb 2012 Det kommer jo an på hvilken slags "allergi" du har. Den mest udbredte allergi bliver trigget af nogle stoffer som katten udskiller fra kroppen - det er altså IKKE hår man reagerer på. Hårene kilder også mig i næsen og jeg er IKKE allergisk (jeg har kun en allergi og den har intet med dyr at gøre).