798 visninger
|
Oprettet:
Tisser i sengen, mangel på tryghed? {{forumTopicSubject}}
Øv så kom vi hjem efter en lang dag på jobbet kæresten og jeg og 5 min efter vi har åbnet døren til soveværelset har holger været derinde og tisse i sengen
han gjorde det for tre uger siden men vi satte en extra bakke op og siden har de begge brugt dem fint. Men nu efter vi vat væk længe hjemmefra tissede han igen i sengen. Det er kun i dynerne og mest min kærestes han er nemlig mest mors kat. Der er intet der tyder på urinvejsinfektion det fik vi tjekket for nyeligt, men kan det være utryghed hvor han så søger tryghed ved vores dufte? Eller protest? Det er i hvert fald mega træls :/(
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 392 Katte: 4 Emner: 195 Svar: 7.313
Jeg tror (med tryk på tror) at det er en provokation.
Plejer I at være længe væk?
nov 2009
Følger: 55 Følgere: 55 Katte: 24 Emner: 58 Svar: 1.704
aug 2010
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 2 Emner: 6 Svar: 160
nov 2011
Følger: 5 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 36 Svar: 353
Og døren var lukket til soveværelset men da vi kom hjem åbnede min kæreste den mens vi sad ude i stuen, og 5 minutter senere opdagede vi det. så han har lige smuttet derind og tisset også ud igen, derfor undre det os... kunne forstå hvis han havde været alene hjemme på det tidspunkt!
Men nå det hele we vasket, de er bandlyst fra soveværelset nu her
Og altså dengang vi fik ham havde vi fri 3 dage, men siden da har vi begge haft job og skole så de er vant til at være alene, men godt nok kun en 7-8 timer max og igår var det 11 timer... men stadigvæk....
Lidt træls er det i hvert fald
aug 2010
Håber det for jer.
Tisser i sengen, mangel på tryghed?