{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.260 visninger | Oprettet:

Applaws foder/Orijen {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg overvejer at skifte foder over til enten Applaws eller Orijen, men samtidig er både jeg og kattene glade for RC ..
De får lige pt. en blanding mellem varianter ved RC.

Jeg kan dog godt lide tanken om at der er mere kød i de andre mærker, men har også hørt at nogle katte ikke fungerer godt på foder med så højt kødindhold, da deres maver går i skuddermudder smiley

Hvad er jeres erfaringer og forslag? Skal jeg blive ved RC som jeg egentlig er tilfreds med eller?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Applaws foder/Orijen
  • #2   29. feb 2012 Altså maverne går i pludderpladder hvis man ikke skifter ekstreeeemt langsomt idet der er så meget kød i i forhold til hvad man MÅSKE har fodret med før.
    Men vores har ingen problemer med det som basisfoder.


  • #3   29. feb 2012 mine fik alle RC MCO, og skiftede til en blanding af Orijen og Feline porta 21 grain free.
    jeg gjorde det ultra langsomt, og til at starte med gad de da hellerikke rigtigt spise det (de sorterede i skålene), men nu ryger det lige ned, og har ingen problemer med dårlig mave. dog har de alle fået flottere, glattere pels, og deres bæ stinker ikke nær så meget smiley


  • #4   29. feb 2012 Jeg tror jeg holder mig til RC smiley


  • #5   29. feb 2012 Mine fik først rc killing så sterelised og begge dele en periode, men synes man betaler for meget for deres Navn, så jeg kørte over på arion large breed, uden problemer.

    Da jeg så gik på zooplus for at kigge fandt jeg applaws og porta 21 uden korn og synes De begge lød til at være godt mad, tror jeg var halvvejs i sækken på arion, så lige nu fodre jeg med de tre forskellige mærker, har ikke habreastsft dårlig mave, og har blandet lige meget op af hvert mærke, da jeg startede.
    Mine har ikke så sarte maver, og det nye er altid mest intrasant så jeg har ikke gjort så meget i det med at først blande lidt og så mere i hend af vejen. Men jeg ville jo som sådan heller ikke stoppe med arion men køre med dem alle tre.

    Så jeg kan kun anbefale dem. smiley


  • #6   29. feb 2012 Line S - Ja det kan desværre også ske smiley

    Jeg er glad for det fungerer godt i mavserne herhjemme for er du gal en bedre pelskvalitet og mindre fældning, der er herhjemme på Orijen/Iams i stedet for RC Kitten.


  • #7   29. feb 2012 ÅH!
    mindre fældning?!
    Pga skift ... Nu overvejer jeg igen ...


  • #8   29. feb 2012 Vi fodrer med Acana Grassland, og mine er så fine i pelsen og fælder næsten ikke.

    Jeg skiftede over til Acana fra Hills på en periode over 2 måneder, og nu er de udelukkende på Acana, og deres pøller ser ud som de skal smiley


  • #9   29. feb 2012 Maria Cecilie - Ja meget mindre! Troede slet ikke det ville være så tydeligt.

  • #10   29. feb 2012 her betår menuen af

    Hills : Vådmad til killing
    Hills: tørfoder - lige pt til kat over 7 år.
    Orijen.
    Rejer: Rå og optøede fra fryser
    Rå kyllingekød

    Kyllingekødet spiser de ikke så meget af - endnu ihvert fald
    det andet ryger ned

    deres maver fungerer fint. pelsen er blank



Kommentér på:
Applaws foder/Orijen

Annonce