1.114 visninger
|
Oprettet:
Kattelegetøj {{forumTopicSubject}}
Ja det måtte jo komme
http://www.youtube.com/watch?v=XK2dwTVi-aQ&feature=g-vrec&context=G22806deRVAAAAAAAADA
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
mar 2009
Følger: 9 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 124 Svar: 331
sep 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 7 Emner: 25 Svar: 113
mar 2009
Flere katte bliver tossede i hovedet af det, jeg har hørt eksempler.
sep 2008
Bruger den ellers også til at træne dem, - er det skidt?
- Gør det fx hvis jeg vil ha' dem et sted hen, til at "pege" og så får de en belønning, snack eller legetøj, - er det også skidt at bruge den på den facon!?
mar 2009
Jeg brugte den selv i starten, men efter hvad jeg hørte hvad det kunne gøre ved katten så har jeg ikke brugt det siden, så jeg skal ikke gøre mig klog, men som sagt hvis du afslutter legen med noget h*n kan få fat i tror jeg ikke der sker så meget ved det.
Det kan være der nogle kloge hoveder herinde der ser tråden og kan svare på dine spørgsmål
aug 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 863
Det tror jeg bestemt ikke, de blir frustrede af...
I det hele taget, skal der nok end del mere til, før de tar direkte skade.....
Men alting med måde - og så er det jo aldrig forbudt at bruge hovedet :))
sep 2008
Selvom der dælme er forskel på at træne en kat til kommandoer og så en hund (og jeg har terriers!) *GG*
aug 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 863
Kan slet ikke sammenlignes.
Jeg er så stolt over, at Pjevsen nu kommer hen og blir rullet ind i håndklædet og tørret, når jeg breder det ud og står med det. Han brokker sig, men kommer....
Var der tale om en hund var det jo ikke noget særligt...
Det er ikke noget, jeg har trænet med ham.
Jeg tror bare han har fundet ud af, at han allligevel ender i håndklædet og at det sommetider er rart at blive rullet og frotteret, når man er kold og våd.
Bagefter går vi så ud til køleskabet, Pjevs stadig i håndklædet.
Ikke fordi jeg egentlig tror, at det har den store betydning, og jeg gør det egentlig osse kun for at markere, at nu er det irriterende slut, og nu kan han slappe af; en slags afledning - ikke en belønning..
Jeg har faktisk osse haft en hund med rigtig meget terrier i.
En skøn, strid og intelligent madame....
Hun gjorde osse helst, hvad der passede hende og var ikke sådan at snyde.
Når vi eksempelvis prøvede at lokke hende ovenpå ved at lægge en hundekiks på et trin, styrtede hun derop, snuppede hundekiksen, og ned ad trappen igen...
Hun var da godt klar over, at der var lusk i foretagenet, når der sådan blev lagt kiks på trappen
Kattelegetøj