{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kattelegetøj
  • #1   4. mar 2012 Åhh.. kløer og en skærm smiley

• #2   4. mar 2012 Jeg kan ikke forstille mig det er godt for katten, den kan jo ikke fange musen, jeg ser det lidt ligesom en laser hvilket heller ikke er godt for katten.

• #3   5. mar 2012 Bonusspørgsmål; Hvorfor er en laser skidt for katten? Vi har ellers meget glæde af vores laser med kattene?

• #4   5. mar 2012 rollo - fordi katten ikke får fat i det som det gør med legetøj, katte har et jagt instinkt som de bruger i naturen til at fange mus, fugle osv. så katten kan ikke forstå den ikke kan få fat i lyset fra laseren.

Flere katte bliver tossede i hovedet af det, jeg har hørt eksempler.

• #5   5. mar 2012 Nå for pokker, det vidste jeg ikke smiley Vores virker ellers meget glade for den og ikke "tossede" men det kommer jo heller ikke med det samme *GG*

Bruger den ellers også til at træne dem, - er det skidt?
    - Gør det fx hvis jeg vil ha' dem et sted hen, til at "pege" og så får de en belønning, snack eller legetøj, - er det også skidt at bruge den på den facon!?

• #6   5. mar 2012 Jeg tror godt du kan bruge den hvis du afslutter legen med noget h*n kan få fat i fx, en mus. smiley

Jeg brugte den selv i starten, men efter hvad jeg hørte hvad det kunne gøre ved katten så har jeg ikke brugt det siden, så jeg skal ikke gøre mig klog, men som sagt hvis du afslutter legen med noget h*n kan få fat i tror jeg ikke der sker så meget ved det.

Det kan være der nogle kloge hoveder herinde der ser tråden og kan svare på dine spørgsmål smiley

• #7   5. mar 2012 Det lyder da som en hyggelig måde, du bruger "tingen" på: en dejlig leg, som ender med en godbid... smiley
    Det tror jeg bestemt ikke, de blir frustrede af...

I det hele taget, skal der nok end del mere til, før de tar direkte skade.....
    Men alting med måde - og så er det jo aldrig forbudt at bruge hovedet :))

• #8   5. mar 2012 Så vil jeg godt blive ved med at bruge den smiley Er ikke så vi bruger den flere timer dagligt, - kun ind i mellem vi leger lidt rundt i huset med den og så når vi træner ting, - de vil rigtig gerne gå hen hvor "pletten" er, så det er nemt at lære dem at f.eks. gå "IND" eller "OP" med den smiley

Selvom der dælme er forskel på at træne en kat til kommandoer og så en hund (og jeg har terriers!) *GG*

• #9   5. mar 2012 Ja, der er KÆMPE forskel he he smiley
    Kan slet ikke sammenlignes.

Jeg er så stolt over, at Pjevsen nu kommer hen og blir rullet ind i håndklædet og tørret, når jeg breder det ud og står med det. Han brokker sig, men kommer....
    Var der tale om en hund var det jo ikke noget særligt...

Det er ikke noget, jeg har trænet med ham.
    Jeg tror bare han har fundet ud af, at han allligevel ender i håndklædet og at det sommetider er rart at blive rullet og frotteret, når man er kold og våd.

Bagefter går vi så ud til køleskabet, Pjevs stadig i håndklædet.
    Ikke fordi jeg egentlig tror, at det har den store betydning, og jeg gør det egentlig osse kun for at markere, at nu er det irriterende slut, og nu kan han slappe af; en slags afledning - ikke en belønning..

Jeg har faktisk osse haft en hund med rigtig meget terrier i.
    En skøn, strid og intelligent madame....
    Hun gjorde osse helst, hvad der passede hende og var ikke sådan at snyde.
    Når vi eksempelvis prøvede at lokke hende ovenpå ved at lægge en hundekiks på et trin, styrtede hun derop, snuppede hundekiksen, og ned ad trappen igen...
    Hun var da godt klar over, at der var lusk i foretagenet, når der sådan blev lagt kiks på trappen smiley

Kommentér på:
Kattelegetøj

Annonce