{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
922 visninger | Oprettet:

Grund til bekymring?? {{forumTopicSubject}}

Hej Cat fokes!

Min lille misser er skadet....
Han plejer at være sådan frisk og ja... Maine Coon agtigt!;-)
Men i dag, lagde vi mærke til, at han trækker og humper lidt med bagbenene?? Han har ikke ondt i ryggem, det har jeg tjekket, men det er hans højre bagben.... Det kom pludseligt, og han er ikke helt sig selv, vandrer hvileløst rundt, og kan ikke finde sig til pas.... Han er ikke blevet kørt ned, det kan jeg forsikre jeg om smiley
Men det er underligt... Næsten som om han har forstuvet sit bagben... Er det her grund til bekymring, eller skal vi bare lige lade det være? smiley

Tak på forhånd!:-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Grund til bekymring??
  • #2   4. mar 2012 Lidt halten ville jeg se tiden an med, men hvis katten samtidig ikke er sig selv og ikke finder sig tilpas, ville jeg bestemt tage katten til dyrlæge!

Selv om han ikke er blevet påkørt (han må være indekat siden du er sikker (?)), så kan han være kommet til skade på anden vis. Indekatte kan jo også komme til skade fx ved fald eller uheldig landing ved spring, sidde i klemme i noget osv.

• #3   4. mar 2012 Kom lige i tanker om.. kan maine coons ikke godt være disponeret med noget ledproblemer især i knæ? Eller hvordan er det nu?

• #4   4. mar 2012 det er først hofteledene jeg ville tænke på i den sammenhæng Thilde.
    Med Jeg er helt enig med Tinka. Hvis katten ikke er sig selv, er det sikkert ikke en forstuvning, men noget der SKAL ses på af en dyrlæge.

• #5   4. mar 2012 Er man i tvivl så er der kun en vej og det er til dokter dyr også selvom det er søndag smiley

Kommentér på:
Grund til bekymring??

Annonce