{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.682 visninger | Oprettet:

Britt B
Britt B
Følger: 1 Emner: 27 Svar: 113

Kattepension i Storkøbenhavn {{forumTopicSubject}}

Er der nogen, der har gode erfaringer med en kattepension i Storkøbenhavn - gerne tæt på Ballerup?
Inges Kattehjem ligger f.eks. ikke så langt væk, men hvordan er forholdene dér?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kattepension i Storkøbenhavn
  • #2   6. mar 2012 Ser da superhyggelig ud for en stilfærdig indekat smiley
    Men hvor er det da trist, at man ikke kan mere kan finde en, som ku hygge sig med ens kat en uges tid eller to...

• #4   6. mar 2012 Jooo, det får man helt sikkert. Det virker helt fint. Men man betaler osse dyrt for det.

Og syns det er trist, at man ikke kan gøre folk en vennetjeneste, men er nødt til at betale sig fra det smiley

Det er da hyggeligt at passe et dyr smiley

• #5   6. mar 2012 Beerpiece i Veksø

kender ikke stedet - men kendte for år tilbage nogen der brugte dem og var meget tilfredse

• #7   6. mar 2012 Anne W

Måske man ikke kender nogen, der har mulighed for at gøre sådan en omfattende vennetjeneste. Jeg kender ihvertfald ikke nogen der har tid til at komme og se til mine katte mindst 2 gange om dagen i en hel uge.

Jeg har ikke ondt i røven over at skulle sende mine katte i pension til Maj, når vi skal ud og rejse. Og heller ikke over at skulle punge ud, så jeg sikrer mig at de bliver passet bedst muligt.

• #8   6. mar 2012 Her er den:
    (link fjernet)

Lidt langt væk måske, men ganske udmærket sted.

Pæn og ren og ordentlig og med god plads til kattene.
    Pensionen er indrettet i en gammel lade, som er udnyttet i højden, således at der er en trætrappe op til loftet.
    Kattene løber over det hele.
    Der er osse to løbegårde i forlængelse af hinanden, så kun den ene er åben, hvis der er få katte...
    Indendørs masser af klatremuligheder for dyrerne og burene er heller ikke helt små og forkrampede..

Ikke som et hjem, men helt ok - osse for en udekat...

• #9   6. mar 2012 Og Maiken: Jeg har, som du kan se hverken "ondt i røven" - eller i øvrigt ondt andre steder ;)))

• Britt B
    Britt B Tilmeldt:
    sep 2011

#10   8. mar 2012 Lone J, er faldet over den før, men hvorfra ved man, at ens kat kan med de andre katte, der også er i pensionen samtidig? Det er jo lidt sent at finde ud af, at det ikke går, når man er rejst :-). Meeeen, man kan selvfølgelig betale dobbeltpris, men så er det også sværere at få en tid.

Lis, jeg kan ikke finde en hjemmeside for Beerpiece...

Anne W, Fredensborg er ret langt væk, specielt når man typisk skal nå ar aflevere katten efter arbejde i et ganske kort tidsrum...

**Og syns det er trist, at man ikke kan gøre folk en vennetjeneste, men er nødt til at betale sig fra det smiley

Det er da hyggeligt at passe et dyr smiley **

Det kan man vel også sagtens gøre, hvis man ikke selv har dyr. Problemet er jo bare tit, at dem, der er gladest for dyr, selv har det, og derfor ikke lige kan flytte hen og bo hos andre for at passe dyr. Desuden har de måske familie/børn, arbejde eller andet, der gør, at de ikke lige vil skifte hjem i 14 dage. Selv flyttede jeg altid ind hos min mor og passede vores hund og kat i ferier, mens de levede, men min mor bor også i samme by, så det var jo supernemt at opretholde en normal hverdag samtidig, og dengang boede jeg alene, så det havde ikke den store betydning, hvor jeg opholdt mig.

Maiken A, hvor længe er I på ferie?

• #11   8. mar 2012 Jeg mente nu osse at kunne ta imod dyr.... Men det er rigtigt, at dem som er glade for dyr og plads, men ingen dyr tit har allergi eller andet som hindrer....

Ja, Fredensborg er frygtelig langt væk......Et værre mas.
    Vi afleverede dagen i forvejen... Og da vi kom hjem, først dagen efter... Det var en hel ekskursion smiley

Nu har jeg ikke prøvet alverdens kattepensioner, men jeg synes, at dem som så tiltalende ud typisk lå langt F.... i vold..

• Britt B
    Britt B Tilmeldt:
    sep 2011

#12   9. mar 2012 **Jeg mente nu osse at kunne ta imod dyr.... Men det er rigtigt, at dem som er glade for dyr og plads, men ingen dyr tit har allergi eller andet som hindrer....**

Nåååårh, det var det, du mente. Du rammer også meget godt plet. Min mors mand har katteallergi, så at flytte katten derhen er ikke en mulighed, men jeg ville nu også bare være bekymret for, at den løb væk, da de bor i hus, og jeg tænker også, at hvis den alligevel skal flyttes et fremmed sted hen, kan det lige så godt være en kattepension.

**Ja, Fredensborg er frygtelig langt væk......Et værre mas.
    Vi afleverede dagen i forvejen... Og da vi kom hjem, først dagen efter... Det var en hel ekskursion :)**

Ja, og så har jeg lige et par ekstra udfordringer: jeg kører ikke bil (og så er Fredensborg et par timer væk), og min kæreste, som kører, er selvstændig erhvervsdrivende og kommer derfor ikke hjem, før arbejdet er færdigt for den dag, så jeg kan ikke engang være sikker på, at han kan komme hjem og køre med på eskursionen :-).

• #13   9. mar 2012 Vi har heller ikke bil mere, så jeg ville skulle arrangere mig med én, der kan køre...
    Men jeg er indtil videre så lykkelig, at der kommer en katteelsker og passer hus og dyr smiley
    Hun er en guds gave og tilbød det selv, hun syns da, at pension var alt for dyr. Så nu bor hun her 4 uger hvert forår + det løse..

Hun ELSKER dyrene, og de blir nøjagtig ligeså forkælede, som når jeg er hjemme..
    Men ville da ønske, at der fandtes en god kattepension i nærheden.

Hov !

Kommer lige i tanke om, at én herinde anbefalede en temmelig ny pension i Vangede..
    Tjekker lige smiley

• #14   9. mar 2012 Britt B

vi er væk i 8 dage. Vi skal rejse sammen med min kærestes familie, som ellers ville have kunnet tage sig af kattene. Min egen familie bor i den anden ende af landet, ingen af mine venner ar tid. Og min kærestes venner ser vist mest på katte som skadedyr, og forstå ikke helt, hvorfor vi har dem. Så de må i pension denne gang.:)

• #15   9. mar 2012 http://www.lyngby-kattepension.dk/

Det var nu Lyngby :))

Den er nu osse temmelig langt væk fra Ballerup uden bil, selvom de offentlige forbindelser nok er en del bedre end til Fredensborg..

Kommentér på:
Kattepension i Storkøbenhavn

Annonce