{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.188 visninger | Oprettet:

Bitten J
Bitten J
Tilmeldt:
23. jan 2012
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

HJÆLP- hva kan jeg gørre???? {{forumTopicSubject}}

Hejsa
Tak for en utrolig dejlig side, hvor man altid får den hjælp man har brug for.. SMILL

Jeg har 4 hankatte på ca 1 år, de er blevet kastereret da de begyndte at slogs helt vildt, samt strinte over ALT..

Det har faktisk gået rigtig godt, MEN MEN nu er de begyndt at tisse/strinte et eller andet på min køkkenbord...
Min mand er TOSSET og det kan jeg sørme godt forstå, det sku ulækkert..
De har gjordt det et par gange inden de blev kastereret, men vi har INGEN problemer haft siden, men nu begynder de igen..

De kan gå ud som de vil samt jeg har 2 kattebakker inden for som bliver ranset 1gang om dagen.. de ikke overfyldte på nogle tidspunkter..

Jeg har ranset bordet i klorin, samt alt mulig andet..

Nogle der har et godt råd ?????? ellers tja så bliver de sku nok sendt ud så de kan værer staldkatte istedet ØV..

Nu ikke nogen sure opstød over de vil blive staldkatte, jeg vil prøve ALT inden det kommer på tale, men det sørme ikke ret lækkeret de besørger på køkkenbordet hvor vi stå og laver mad..

Håber inderligt I kan give mig et godt råd..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP- hva kan jeg gørre????
  • #2   8. mar 2012 Klorin får dem til at afmærke på stedet. Brug rodalon eller eddike.

    Få dem tjekket for urinvejsinfektion.


  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.367
    #3   8. mar 2012 Ja klorin er katte tosset med, så det er nok derfor de søger dette pragtfulde duftene sted. :-)))
    Hvis jeg bruger klorin på toilettet, så står der 5 misser der vil ind og snuse og rulle sig rundt, hehe


  • Bitten J
    Bitten J Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #5   8. mar 2012 Hejsa uha det hviste jeg godt nok ikke med klorin GRINNN tja så der jo ikke noget at sige til det.. vi prøver lige edike grinn..

    2 bakker har vi altid kun haft ???? det har INTET problem været før.. De kan altså også bare gå ud som de vil... de har en stor hundelæm og de bruger den flittig SMILLL

    KH bitten


  • #7   8. mar 2012 Jeg ville nu også lige tjekke om dyrlægen har gjort det ordenligt ;o) Ej spøg til side,jeg har 3 drenge som endnu ikke er kasteret og de ynder også lige at skulle strinte territorie af så nu er det afsted til dyrlægen ;o)

  • Bitten J
    Bitten J Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #8   8. mar 2012 Hejsa det var også derfor vi fik vores afsted, jeg vil lige ringe til dyrlægen i morgen og høre ham af hva han mener..

    TAKKER for jeres svar..


  • #9   8. mar 2012 Held og lykke med drengene :o)

  • #10   9. mar 2012 Bitten J: Udover det med klorinen, så sørg for de ikke har adgang til de steder de har strintet. God ide med 2 bakker mere og prøv noget andet grus. Mange katte kan ikke lide det vi, i go mening, køber. Der er sikkert nogle erfarne grus/sand eksperter herinde der kan guide dig i den rigtige retning smiley

    Er der mange katte hvor I bor? Tænker, specielt nu her med løbetid i luften, om der er kattene på besøg - måske opdager I det ikke - men kattene gør og derfor bliver frustrerede og lader det gå udover hinanden.

    Tænker også på om det er en af de fire katte der sætter gang i dem alle sammen og ødelægger freden.


  • #11   9. mar 2012 Vi har 1 kasse til 3 katte - der også kommer ud - og det har da indtil videre aldrig givet problemer....

    Og klorin... jeg aner ikke hvorfor, men de er totalt tossede med det, de små banditter!!


Kommentér på:
HJÆLP- hva kan jeg gørre????

Annonce