5.703 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Hvad er det største din kat har slæbt med hjem? Hvad er det største din kat har slæbt med hjem?

Ja jeg fik mig en "lille" fin gave af Sam i dag.

Jeg åbnede døren for at se om der var en kat der ville ind, det var der ikke, i stedet var der efterladt en død fasan (!!) på måtten

Så jeg blev lidt nysgerrig om det kun er min kat der er ude på storjagt.

Så hvad er det største jeres katte har bragt med sig hjem ?

Her tæller dødslisten nu div. mus, småfugle, muldvarpe, og ja nu altså en fasan. Plus en flagermus der blev jagtet rundt i stuen, den overlevede dog.

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad er det største din kat har slæbt med hjem?
  • #2   8. mar 2012 Altså mine egne katte, kan jeg ikke prale med kommer hjem med alverden, de har dog en gang fanget en lille fugl der fløj ind i løbegården... Tessa kommer indimellem ud og der fanger hun småfugle og smågnavere... hun har dog engang jagtet et rådyrkid rundt om huset... smiley

Men mine forældres katte slæber det ene egern hjem efter det andet, både levende og døde... for ikke at tale om firben, mus, rotter mosegrise, alverdens fugle osv.

• #3   8. mar 2012 Nu er mine indekatte, men min svogers kat (Hectors kuldbror) har slæbt et egern med hjem heh.
    Det største vores har slæbt rundt på er nok den legeskinne fra CatIt smiley

• #4   8. mar 2012 Nu har Pio været indekat og har nu her først fået muligheden for at komme ud. Han har ikke rigtig fanget noget i nu, andet end fluer, myg og andet småkryb har han jagtet ned.

Men dengang jeg boede hjemme havde vi en kat som har fanget, mus, rotter, mosegrise, solsorte, skader, småfugle og han har endda formået at komme hjem med en grillet rødspætte XD Ja guderne vide hvordan han havde fået fat i den smiley

• #5   8. mar 2012 De to ungersvende slæber ikke noget med hjem. Minnie har dræbt en stor rotte, mus og fugle. De to sidstnævnte blev slæbt med indenfor - for det meste i levende tilstand og som legetøj

• #6   8. mar 2012 Det største min kat har taget med hjem er en regning fra dyrlægen :-))

• #7   8. mar 2012 Det må helt klart være da min dengang ikke kastereret hankat slæbte en hunmis med hjem smiley hun var dog i live :D... Hun kom helt med ind og de spiste sammen også gik de ud igen smiley

Ellers har den kun stået på mus og små fugle...

• #8   8. mar 2012 Kan huske at familien huskat en gang kom slæbende med en høne der var 3 gange så stor som hende selv . Smil hun var ikke så store en lille misse pige, så det har været en kraft akt .Da hønen stadigvæk levede og den fik ikke noget mene af det. Og hun har da slæbet den over 300-400 meter .

• #11   8. mar 2012 Vores Mr. Bean er engang kommet ind med 2(!!) fugle i munden.
    Den ene fik jeg som "gave" (stod og kneb en tåre eller 2 da jeg roste mit lille "rovdyr") - den anden åd han selv (AD)!!

Min ex-kærestes kat kom tit hjem med harekillinger - og da de gravede et bed op, fandt de ud over nogle begravede harekillinger, en HEL voksen hare!!!
    (jeg anede ikke katte holdt forråd...)

• #12   8. mar 2012 tja min er jo indekatte. men de havde engang en lille løbegår udefor vinduet da jeg boede i et meget lille værelse i en kort periode.

Der kom min gamle kat Tilde da stolt ind at vindet med en regnorm... og smed den lige i sengen... mums smiley

• #13   8. mar 2012 Nadia helene a... Det måtte jeg sq lige grine... En grillet rødspætte?! Hvor søren mon man fanger det henne? smiley

• #14   9. mar 2012 Vores er i løbegård, så de har ikke fanget andet end insekter smiley

Men min gamle kat hos min far, kom engang hjem med en lille gul kanariefugl o.O Det var ikke så rart at se..

• #15   9. mar 2012 Min Caesar er udenfor i indhegnet have, og hans største bytte indtil videre er en rødkælk. Han kom stolt op til terassedøren for at vise den og jeg ville lige tjekke om den var død eller om den led, men blev ret glad da den fløj igen, elsker fugle og ville nødig skulle aflive den lille fyr!
    Men må nok sige jeg blev lidt overrasket over at min lille minimis på 3 kg. Havde det instinkt så indøvet smiley stolt mor smiley

• #17   9. mar 2012 To fugle på en gang kom Mickey med. Fanget dem vist under parring!

• #19   9. mar 2012 Jeanne "Darc" P - Du kan også tro vi gloede lidt, han havde en mani med at fange masser af dyr, han kom slæbende med dyr dagligt, da vores gamle hunkat havde killinger, der lå til sidst en hel kirkegård af dyr under vores trappe udenfor smiley Taget i betragtning at han var ret kraftig bygge skovkat er det ret vildt han har kunne fange så mange dyr smiley

Vi har også oplevet at vi for en gangs skyld fik mad udefra og den stod på lækker pizza og vi alle hyggede i stor stil, indtil vi kunne hører vores anden hanmis havde fanget noget (de lavede en speciel lyd) og pludselig kommer han gående stolt ind i stuen og smider en halv død rotte, og ikke halvdød men en halv som delt i to rotte. Måtte sige vi ikke havde så meget lyst til pizza efter det smiley

• #20   9. mar 2012 Jeg var også totalt flad af grin over den grillede rødspætte!!!
    Jeg gad godt se ham/hende i hovedet, der har glædet sig til at sætte tænderne i den grillede rødspætte!!

Og rotter...... når man spiser pizza....
    Så ville min appetit også være pænt forsvundet

• #21   9. mar 2012 min Louie har kommet hjem med en due, som stadig var i live....
    men ikke så længe;)

• #22   31. okt 2012 Rødspætte .. Hahaha

• #23   25. sep 2014 Fed tråd.. Den kan man da kun blive glad i låget af at læse smiley

Kommentér på:
Hvad er det største din kat har slæbt med hjem?

Annonce