{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.130 visninger | Oprettet:

Hans tis lugter meget? {{forumTopicSubject}}

Som overskriften lyder, så lugter min hankats tis meget og har egentlig gjort det længe. Om det altid har gjort det, har jeg ikke lige lagt mærke til.
Han går fint på toilettet og tisklumperne ser ikke anderledes ud end min hunkats, altså det er ikke mørkt, og der er heller ikke blod i.
Før end jeg flyttede havde han det med at tisse på mine sko, dyne og plastikposer, der stod fremme. Efter vi flyttede for over 8 måneder siden har han gjort det et par enkelte gange, men har dog ikke gjort det i over 5 måneder nu. Heller ikke efter at jeg fik en lille hunkilling som selskab til ham.
Synes måske, at han er lidt ulækker omme ved hans tissemand, men han er også en norsk skovkat med meget lang pels, så det kan måske ikke undgåes?

Lugter hankattes tis bare generelt meget i forhold til hunkattes?
Og hvad gør I, hvis lugten af tis hænger i kattens pels?

Beklager de mange spørgsmål, men lige præcis dette har jeg ikke så meget styr på smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hans tis lugter meget?
  • #2   9. mar 2012 Ja det glemte jeg at skrive - han er kastreret.
    Det er over 3 år siden, han blev det


  • #4   9. mar 2012 Når han er kastreret, så lyder det for mig, som om hans urin er meget koncentreret, hvilket kan tyde på forskellige urinvejslidelser eller bare for lidt vædske.
    Jeg vil anbefale dig at få ham undersøgt ved dyrlægen og begynde at give ham dåsemad/råt kød minimum 2 gange dagligt.


  • #5   9. mar 2012 Jeg har snakket med en dyrlæge i dag, men hun synes ikke, at der er nogen grund til at undersøge ham, når han ikke drikker mere, end han plejer og ikke går på kattebakken hele tiden, men jeg skulle selvfølgelig holde øje med ham.
    Men nu har hans urin jo lugtet så slemt i over to år snart.
    Men marianne, jeg vil da lige prøve det med råt kød og dåsemad, for så meget synes jeg heller ikke, at han drikker, så det skal klart prøves smiley


Kommentér på:
Hans tis lugter meget?

Annonce