{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
934 visninger | Oprettet:

Er det en god idé med endnu en kat? {{forumTopicSubject}}

Hej alle i søde katteelskere.
Jeg har et spørgsmål, som jeg håber nogle af jer kan være behjælpelige med.
Min kæreste og jeg er de heldige ejere af en meget skøn British shorthair som hedder Luna. Vi holder enormt meget af hende og hun af os(især min kæreste). Men lige så snart vi får gæster, er hun meget asocial og kan finde på at slå ud efter dem hvis de vil kæle hende, hun er lidt af en diva:-).
Både min kæreste og jeg er selvstændige, så hun er en del alene hjemme. men vi prøver så vidt som mulig at aktivere hende og kæle med hende når vi så er hjemme. Men jeg har gået lidt med tanker om, at det kunne være godt for hende hvis hun fik en kammerat, altså at vi anskaffede os en kat mere. Men jeg er bare bange for, at hun vil tyrannisere den lille ny eller blive sur på os og føle sig udenfor. Hun er 3½ år nu. Tror i det ville være en god eller dårlig idé med endnu en kat, og tror i hun vil kunne acceptere den, for det skulle jo være for hendes skyld vi gjorde det?
Håber i kan hjælpe.
Mange hilsener
Nina


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det en god idé med endnu en kat?
  • #1   18. mar 2012 Jeg synes at det er en god idé.
    Jeg er generelt tilhænger af at har man kat, så skal der så vidt muligt være 2.
    Sørg for at finde én der har samme aktivitetsniveau og sørg for at den er neutraliseret inden den flytter ind.Det kan jo være at den er typen der kan adopter en killing?


  • #2   18. mar 2012 Jeg synes det lyder som en super ide, jeg vil personligt aldrig kun have en kat længere, de fleste katte har det bedst med at være to:) i skal bare sørge for i finder en der ikke er så frembrusende:)

Kommentér på:
Er det en god idé med endnu en kat?

Annonce