{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
774 visninger | Oprettet:

Kat med "bakke-fetish"? {{forumTopicSubject}}

Heh ja, min den mindste kat på ca 3 - 4 mdr har bare noget med kattebakken, den er lidt tosset tror jeg.

Lige siden jeg fandt den som ca 5 - 6 ugers killing harden været dybt facineret af bakken, både når jeg renser den og når de andre katte er på den.
Den hjælper de andre katte med at dække deres efterladenskaber til og kan sågar finde på at stikke hovedet ind under måsen på dem når de laver nr 2 hehe.
Den er blevet ramt i panden et par gange *GG*

Ma kan ikke gøre bakken ren uden den er der med det samme den hører skovlen ramme gruset!

Andre med sådan en kat som min?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kat med "bakke-fetish"?
  • #1   20. mar 2012 Altså mine katte er aldrig blevet skidt i hovedet af hinanden, men især min Hector er af bakke fascination!
    Han og Chloe sidder tit og tisser i samme bakke på samme tid. Og hvis jeg tømmer klumper sidder Hector og glor og når låget er taget af skal han da også lige give et show på første parket ;P

• #2   20. mar 2012 hehehe Mogens og Holger kommer straks løbende når de kan se/hører den anden er gået på bakken smiley De giver bestemt ikke hinanden fred eller privatliv på det lille hus smiley

• #3   21. mar 2012 Nå jeg tømmer bakken, så kan jeg være sikker på, at der sidder en bimse ved siden af mig og vil op i bakken og tisse. De hr bare SÅ dårlig timing, de to:)

• #6   21. mar 2012 Sandra - vores den ene vil hellere ikke altid dække til - især ikke tisklumper og den blev taget fra mor ved 17 ugers alder smiley Så et decideret lighedstegn imellem tror jeg ikke man kan drage.

• #7   21. mar 2012 Heh min eks har en af de andre katte vi havde, den dækker aldrig til. Så snart lorten hænger i luften er den den der er skredet og det er helst inden lugten når dens næsebor haha.
    Den vil hest heller ikke sidde i gruset, men sidder med alle fire poter helt oppe på hjørnet af bakken.
    Det ser bare sjovt ud!

• #9   22. mar 2012 Sandra - Ja jeg synes også her at det mest ligner en situation, der går således: *Sniffe sniffe* Eeej det lugter ikke slemt. Gider ikke grave det ned *GG*

Kommentér på:
Kat med "bakke-fetish"?

Annonce