797 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Hårfilter :/ Hårfilter :/

Hej alle, nu bliver jeg simpelthen nød til at få hjælp.
Jeg har en perser kat, handes hår filter på 0 komma 5. Og jeg kan se det er ulideligt for hende at blive børstet. jeg bliver nød til at klippe dem af, men de er helt ned til huden, og det er svært at komme til på maven, fordi jeg jo er bange for hendes brystvorter bliver ødelagt, ved så meget børstning og roden rundt..

Jeg børster hende 1 gang om dagen og en ordenlig tur om fredagen og tirsdagen.. men det er ikke nok . hendes fine fe hår, vil bare filtere..

anyone hjæælp ..???

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i højbed 1.000 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hårfilter :/
  • #1   23. mar 2012 Gør din kat og dig selv den tjeneste at få en dyrlæge til at klippe hende ned under en let narkose-evt. "løveklip", så hun beholder sin hale og det meste af kraven.
    Så kan du stille og roligt tage dig af den nye pels, som vokser ud.
    Det tager ikke så lang tid og vejret er jo til det.

• #2   23. mar 2012 Men hvis du skal til dyrlæge med din kat, skal du være forberedt på at det koster næsten 1000 kr at få den klippet.. For jeg fik mig lidt af et chok da jeg fandt ud af det. Så tænkte at det er rart nok for dig, at få at vide inden du tager afsted smiley

• #3   23. mar 2012 1.000 kr. - Så meget har jeg aldrig givet, men ring rundt og spørg!

• #4   23. mar 2012 Det sagde min dyrlæge det ville koste.. valgte også bare at få det redt ud i stedet for.. det kostede kun 100 kr smiley

• #5   23. mar 2012 Jeg er enig med Mega, få den klippet ned ved dyrlægen.

• #6   23. mar 2012 Tak for jeres råd. det må vi hellere få gjort. det synd jo :)..

• #7   23. mar 2012 synd du bor så langt væk ellers kunne vi godt hjælpe dig med at få klippet den ned, for ved de fleste katte er det slet ikke nødvendigt at bedøve dem og det er jo bedst at undgå narkose..... Måske er der nogle langhårsopdrættere i nærheden af dig som kan hjælpe ??? håber i får styr på det, p.t er de meget elektriske og det gør de filtrer nemmere prøv at få fat i noget spray til katte som virker antistatisk og spray i når du børster, ligeledes er det vigtigt du får nogle ordentlige kamme

Marlene

• #8   24. mar 2012 Jeg vil prøve at tjekke om jeg kan finde nogle i omegn:)

Trimme har jeg også overvejet.,, bare på maven.. det er ikke så slemt igen, jeg prøver at holde det nede.. men nogle gange kommer der en filt der siger spar 1000.
    jeg må hellere få sådan en spray så:D
    Tak for rådene..

• #9   25. mar 2012 Jeg har samme problem med Kennedy. Han filtre også så let. Han vel slet ikke børstes eller trimme da han er så bange og stresser helt vild. Min dyrlæge tager omkring 900 i let narkose når han ska trimmes ned i Vejle på dyrhospitalet.

Kommentér på:
Hårfilter :/

Annonce