5.002 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Sort ved øjne og næse Sort ved øjne og næse

Hej alle i dejlige kattefolk...

jeg har tænkt lidt over om nogn af jer ved hvorfor nogle katte har sorte klumper i øjenvigen og ligesom sorte bussemænd ved næsen.. det har det ene af mine katte nemlig, og føler ikke jeg kan lave andet end at tage det væk hver dag... ved nogen af jer hvorfor nogle har mere tildens til det end andre, for de 2 andre katte jeg har, har ikke samme problem.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Swiss Klædeskab 2.000 kr.
  • Terrassedør trepunktslås binder 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sort ved øjne og næse
  • #1   23. mar 2012 Vores obelix og misser har også de der sorte bussemænd......eller hvad det nu er. På misser ser man det meget fordi hun er hvid. De har altid haft det og jeg fjerner det bare når jeg ser det. Det er nok ca hver anden dag der er noget. Manse har det aldrig.

• #2   23. mar 2012 det er vores kat elvis den røde jeg har... jeg kan gøre det flere gange dagligt, og det bliver bar ved med at komme.... men lyder ikke til at der er noget "farligt" og at min elvis ikke er den eneste.

• #3   23. mar 2012 Sorte har det og nogle gange smiley
    Der fjerne vi det også bare smiley

• #4   23. mar 2012 Vores har det ikke så meget, men det forekommer da.

Det er sådan noget jeg lige tjekker efter og fjerner lige inden katten skal op til dommeren på udstilling for at være sikker smiley

• #5   23. mar 2012 Min Gizmo får også sorte klatter i øjenkrogene..
    Og det ses bare SÅ tydeligt fordi han er overvejende hvid...

Og jeg fjerner det bare lige når jeg lægger mærke til det..
    Han har efterhånden vænnet sig til det, i starten syntes han bare at jeg var rigtig DUM når jeg sådan gik og pillede ham i øjnene hele tiden ;O)

Kommentér på:
Sort ved øjne og næse

Annonce