{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.501 visninger | Oprettet:

Hvor finder jeg en ragdoll? {{forumTopicSubject}}

Hej,

Min kæreste og jeg er på jagt efter en kat. En ragdoll. Vi er helt skudt i racen, og vil derfor gerne ud og hilse på en, og evt købe en lille killing.

Men er der nogle af jer, som kender et sted, hvor vi kan det? Gerne på Fyn, eller i nærheden. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor finder jeg en ragdoll?
  • #1   25. mar 2012 Prøv at kig på killingelisten.dk der er flere opdrættere.

  • #2   25. mar 2012 Der er et Ragdollopdræt i Svendborg, hvis det er: DK Egeberg.

  • #3   26. mar 2012 Jeg åbner gerne mit hjem for du kan se på ragdolls

    Jeg har katteri DK Vandoll og bor på sjælland ca. 20 min fra Korsør

    Hilsen Christa
    DK Vandoll

    www.vandoll.dk


  • #4   26. mar 2012 Ellers hvis du bare lige vil kigge lidt her til at starte med er der udstilling i fredericia her i wekkenden. Jeg ved der kommer en del både opdrættere og som mig med kælekat der har ragdolls. Så kan du se kattene og få snakket med de forskelige opdrættere, eller ja tag imod Christas fine tilbud:)

  • #5   26. mar 2012 Mange tak for svar. Har en aftale med en dame her fra Fyn nu, om at komme og se hendes katte, så vi ikke skal køre for langt, for at kigge, i første omgang.

    Så kan vi altid tage turen over storebælt til Christa, efterfølgende smiley Har skrevet lidt med hende.

    Er ikke så meget for at tale til udstillinger, ikke fordi jeg ikke vil se kattene, men mest fordi jeg synes faktisk det er for "upersonligt". Hvis jeg nu kan få lov til at komme ind i kattenes naturlige miljø, hvor de bor hjemme vil det være mest optimalt. Mener jeg personligt.


Kommentér på:
Hvor finder jeg en ragdoll?

Annonce