Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hanne Hallson i Trige
  • #1   2. apr 2012 26 har været inde og kigge, men ingen svar....

• #2   2. apr 2012 kender ikke Hannes kirugiske evner, kun som person, og fra dengang i 90'erne hvor hun skrev bøger om katte

vild sød person - og meget venli - tror helt sikker, at du kan lægge katten trykt i hendes hænder

Hilsen Heidi og birmabanden

• #3   2. apr 2012
    **26 har været inde og kigge, men ingen svar....**

Man må godt kigge i en tråd, selv om man ikke kender noget til overskriften smiley

• #4   2. apr 2012 Ja helt sikkert, heller ikke ment negativt.

Havde bare håbet nogle havde erfaring med hende :0)

• #6   2. apr 2012 Jeg kender ikke selv dyrlægen - men det jeg har læst om hende er at hun er fagligt dygtig - og behagelig

• #7   3. apr 2012 Hvordan var din oplevelse af Hanne og Klinikken ?

hilsen Heidi og birmabanden

• #8   8. apr 2012 Umiddelbart var jeg ved at vende rundt da jeg så venteværelset, men hendes undersøgelsesstue så fin ud. Hun er super flink, men har vist lidt egne meninger om sagerne.'

Jeg kom hjem med en skide fuld Skipper som først kvikkede op ved en 21 tiden. Meget normalt.

Havde ingen smertestillende fået med hjem for det mente hun ikke var nødvendigt. Måtte dog ringe dagen efter og bede om at få tilsendt en recept fordi lille mis var noget pint.
    Fik det uden bøvl og unden at skulle betalt receptgebyr,

Hun sagde dog til mig at stingene selv skulle forsvinde efter 30-40 dage, meeen den holder vist ikke helt. Skal have ringet til hende tirsdag og have en snak med hende om at fjerne dem omkring når der er gået 12 dage.
    Har jeg fået afvide er mere normalt. Jeg syntes også 30-40 dage lød temlig vildt..

Men alt i alt sød og rar, men det er vigtigt at vide lidt selv syntes jeg.

• #9   8. apr 2012 har aldrig oplevet, at mine katte ikke har fået antibiotika samt smertestillende i depot injektion hos dyrlæge, og netop derfor knaver en kat som hovedregel heller ikke i et ar, da den er smertedækket de første par døgn.

Det kommer helt an på suturtråden hun har syet med, og det er jo tydeligt nogle der selv opløses med tiden. Smag og behag - jeg forlanger altid indvendig sutur.

selvfølgelig skal hun have sine egne meninger... ej jeg ved godt, at nogle er mere makante i deres meninger, så måske er det det du mener.

Hvad var der galt med hendes venterum?

Hilsen Heidi

• #10   8. apr 2012 Jeg forventede et pænt rum, men blev mødt af en fugt lugt, gamle stole og et mega slidt rum.

Men som sagt fejlede det intet når jeg kom længere ind. Så det er da et sted jeg godt vil tage hen igen.

Da jeg kom senere på dagen var lugten også væk, så der er nok tæt og så kommer fugt lugten jo hurtigt i en ældre bygning.

• #11   10. apr 2012 Var der ude igen idag eftersom hun slikker MEGET i 3 cm af såret.

Vi snakkede lidt om det kunne være kedsomhed eftersom hun nu har været inde siden sidste tirsdag.

Jeg skal prøve og lade hende komme ud og se om hun ikke bruger tiden på noget andet. Hvis ikke skal hun forbindes så det får ro.

Dyrlægen sagde at hun plejede at råde folk til at lukke dem ud efter 1 døgn men at det var fint jeg har holdt Skipper inde.

Dette tjek fik jeg gratis og spurgte ikke til stingene for de kommer ikke væk før såret er helet op.

Kommentér på:
Hanne Hallson i Trige

Annonce