1.101 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
10 Svar
Hanne Hallson i Trige Hanne Hallson i Trige
Hvad er jeres erfaring med hende??
Bestilt tid til sterelisation af min hunkat derude i morgen.
0 synes godt om
dec 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 7 Svar: 18
feb 2007
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 8 Emner: 57 Svar: 678
vild sød person - og meget venli - tror helt sikker, at du kan lægge katten trykt i hendes hænder
Hilsen Heidi og birmabanden
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
**26 har været inde og kigge, men ingen svar....**
Man må godt kigge i en tråd, selv om man ikke kender noget til overskriften
dec 2010
Havde bare håbet nogle havde erfaring med hende :0)
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.012
feb 2007
hilsen Heidi og birmabanden
dec 2010
Jeg kom hjem med en skide fuld Skipper som først kvikkede op ved en 21 tiden. Meget normalt.
Havde ingen smertestillende fået med hjem for det mente hun ikke var nødvendigt. Måtte dog ringe dagen efter og bede om at få tilsendt en recept fordi lille mis var noget pint.
Fik det uden bøvl og unden at skulle betalt receptgebyr,
Hun sagde dog til mig at stingene selv skulle forsvinde efter 30-40 dage, meeen den holder vist ikke helt. Skal have ringet til hende tirsdag og have en snak med hende om at fjerne dem omkring når der er gået 12 dage.
Har jeg fået afvide er mere normalt. Jeg syntes også 30-40 dage lød temlig vildt..
Men alt i alt sød og rar, men det er vigtigt at vide lidt selv syntes jeg.
feb 2007
Det kommer helt an på suturtråden hun har syet med, og det er jo tydeligt nogle der selv opløses med tiden. Smag og behag - jeg forlanger altid indvendig sutur.
selvfølgelig skal hun have sine egne meninger... ej jeg ved godt, at nogle er mere makante i deres meninger, så måske er det det du mener.
Hvad var der galt med hendes venterum?
Hilsen Heidi
dec 2010
Men som sagt fejlede det intet når jeg kom længere ind. Så det er da et sted jeg godt vil tage hen igen.
Da jeg kom senere på dagen var lugten også væk, så der er nok tæt og så kommer fugt lugten jo hurtigt i en ældre bygning.
dec 2010
Vi snakkede lidt om det kunne være kedsomhed eftersom hun nu har været inde siden sidste tirsdag.
Jeg skal prøve og lade hende komme ud og se om hun ikke bruger tiden på noget andet. Hvis ikke skal hun forbindes så det får ro.
Dyrlægen sagde at hun plejede at råde folk til at lukke dem ud efter 1 døgn men at det var fint jeg har holdt Skipper inde.
Dette tjek fik jeg gratis og spurgte ikke til stingene for de kommer ikke væk før såret er helet op.
Hanne Hallson i Trige