{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
809 visninger | Oprettet:

Udenlandsk fupkøber? {{forumTopicSubject}}

Hej alle på KG

Jeg er netop blevet kontaktet af en engelsk-skrivende mand ved navn Van Richard, som ville høre om prisen på mine killing til salg i Euro, og have lidt billeder af dem.
Han skrev også at han var interesseret i en hurtig handel.

Jeg skrev hvad prisen var, hvilke killinger jeg havde tilbage, og hvad der var inkluderet i salget. Der ud over spurgte jeg til ham, hvem han var, og hvor han var fra.

Han svarede at han var fra Irland, og at han ville sende en svensker og hente killingen, som ville sørge for at 'sende' den til ham i Irland. I øvrigt ville han gerne vide prisen på en hankilling i Euro (som jeg lige havde oplyst ham i foregående mail). I begge hans mails er tegnsætningen og stavemåden mærkelig og mailene virker meget rodede.

Her vælger jeg så at afslutte samtalen, eftersom mine katte absolut ikke skal 'sendes' nogen steder, og flere andre ting virker mistænkeligt. Ét er at han spørger om prisen to gange, selv om jeg HAR oplyst den. Hvis han er fra Irland kan han jo meget godt engelsk, og burde uden problemer kunne forstå min mail. Et andet er at han beder om prisen i Euro, så vidt jeg ved handler de da med Pund i Irland, ikke?

Ville bare lige dele min oplevelse med andre opdrættere og folk der sælger katte, og høre jer om i ikke også finder det hele mistænkeligt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udenlandsk fupkøber?
Kommentér på:
Udenlandsk fupkøber?

Annonce