{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
884 visninger | Oprettet:

M B S
M B S
Katte: 3 Emner: 19 Svar: 306

Royal Canin billigst? {{forumTopicSubject}}

Jeg har jo som sagt lige fået ny mis hjem, og han er vant til at få Royal Canin Neutered young male tørfoder.
Havde egentlig købt noget Arion til voksen kat, men har besluttet at blive ved at købe Royal Canin.

Hvor finder jeg det billigst?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Royal Canin billigst?
  • #1   15. apr 2012 Nok zooplus.de eller zooplus.co.uk

Vi havde også haft et projekt igang med at gå over til mere kødholdigt mad, men maven spasser simpelthen ud af det uanset hvor langt tid vi har skiftet over, så her står den også på Royal Canin Sensible. Vi køber fra zooplus.

• M B S
    M B S Tilmeldt:
    apr 2012

#2   15. apr 2012 Ja jeg ved jo så ikke om hans mave vil drille, har slet ikke prøvet det.
    Kunne være jeg skulle se om det er noget for ham, har kun hørt godt om Arion indtil videre og har jo betalt dyre domme for en 3 kg sæk smiley

• M B S
    M B S Tilmeldt:
    apr 2012

#3   15. apr 2012 Kom lige i tanke om at divaen jo snart er 12 måneder, og hun bør jo helst ikke spise neutered young male foder.
    Og Arion Adult kan hun jo spise fra 12 måneders alderen. Hun får pt. Arion Kitten.
    Tror lige jeg skal se om drengen gider spise Arion foder.

Er der nogle der ved hvordan jeg skal gribe det an når jeg skal skifte fra RC til Arion?
    Ved godt jeg skal blande det op, men har hørt at med Arion skal man gå meget langsomt?

• #4   15. apr 2012 har du overvejet evt og blande? det gør jeg smiley jeg bruger acana, orijen og porta 21 grainfree

• M B S
    M B S Tilmeldt:
    apr 2012

#5   15. apr 2012 Har ikke overvejet at blande nej smiley

Nu skal dette ikke misforstås. Men han hvis han fungere godt på et slags foder og bliver godt dækket ind, så vil jeg hellere bare køre på en slags foder smiley

• #7   15. apr 2012 Bare en lille kommentar til at du vil holde ham på én type - hvad jeg godt forstår :D..

Mine katte vil ikke nøjes med én type tørfoder, men forlanger variation, og det får de: tre forskellige typer tørfoder, hvoraf den ene er en dyr specialfoder, resten supermarkede varianter...
    Derudover vådfoder og "råmad"

Jeg kan simpelthen se, at når de i en periode ikke har fået en af varianterne, blir der virkelig ædt igennem, når det igen serveres..

Kommentér på:
Royal Canin billigst?

Annonce