884 visninger
|
Oprettet:
Royal Canin billigst? {{forumTopicSubject}}
Jeg har jo som sagt lige fået ny mis hjem, og han er vant til at få Royal Canin Neutered young male tørfoder.
Havde egentlig købt noget Arion til voksen kat, men har besluttet at blive ved at købe Royal Canin.
Hvor finder jeg det billigst?
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
Vi havde også haft et projekt igang med at gå over til mere kødholdigt mad, men maven spasser simpelthen ud af det uanset hvor langt tid vi har skiftet over, så her står den også på Royal Canin Sensible. Vi køber fra zooplus.
apr 2012
Katte: 3 Emner: 19 Svar: 306
Kunne være jeg skulle se om det er noget for ham, har kun hørt godt om Arion indtil videre og har jo betalt dyre domme for en 3 kg sæk
apr 2012
Og Arion Adult kan hun jo spise fra 12 måneders alderen. Hun får pt. Arion Kitten.
Tror lige jeg skal se om drengen gider spise Arion foder.
Er der nogle der ved hvordan jeg skal gribe det an når jeg skal skifte fra RC til Arion?
Ved godt jeg skal blande det op, men har hørt at med Arion skal man gå meget langsomt?
maj 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Katte: 10 Emner: 44 Svar: 504
apr 2012
Nu skal dette ikke misforstås. Men han hvis han fungere godt på et slags foder og bliver godt dækket ind, så vil jeg hellere bare køre på en slags foder
aug 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 863
Mine katte vil ikke nøjes med én type tørfoder, men forlanger variation, og det får de: tre forskellige typer tørfoder, hvoraf den ene er en dyr specialfoder, resten supermarkede varianter...
Derudover vådfoder og "råmad"
Jeg kan simpelthen se, at når de i en periode ikke har fået en af varianterne, blir der virkelig ædt igennem, når det igen serveres..
Royal Canin billigst?