En kvinde i Guilin smed ved et uheld et guldarmbånd til over 4.000 dollars ud sammen med affaldet. Overvågningsoptagelser afslørede senere, at hendes kæledyr havde gemt smykket i skraldet, før hun kunne nå at opdage det.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Lys virker ikke 1.000 kr.
  • Tilskæring af lille flise fra 15x15 cm til 6x 10 cm 250 kr.
  • Fugning af vinduer 3.500 kr.
  • Vibrere sandpude 400 kr.
  • handyman 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kat med stamtavle fra udlandet- Hvilken tavle.?
  • #1   17. apr 2012 katten skal ikke godkendes til avl. Hvis du har købt katten som udstillings og avlskat så er det det den er.
    men opdrætteren er vel medlem af et forbund og så skal den enten registreres i Fife/felis danica eller tica/ eller andet. kommer an på under hvad forbund du vil opdrætte/udstille

• michelle
    michelle Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 17
    #2   17. apr 2012 Men felis danica eller Tica godkender alle tyske stamtavler.?

Ved fra hunde verden godkender f. eks Dansk Kennel Klub KUN FCI stamtavler. og der findes mange andre stambogsklubber rundt omkring i verden...

Jamen så et eksempel på et forbund er: Katzenverein Leverkusen e.V
    og TICACats e.V. Hvis man køber en killing med én af dem kan de godt udstilles og avles med i en af de Danske forbund.?

• #3   17. apr 2012 jamen du skal lige bestemme dig for om du vil være medlem i hvilket forbund og så er det nemmeste nok og høre em hvad de siger. Katzenverain Leverkusen e.V er du ikke sikker på de er under 1. Dekzv e.V ??

• michelle
    michelle Tilmeldt:
    jan 2011

#4   17. apr 2012 Nej jeg er ikke sikker på om de er under Dekzv e.V

Når men jeg finde ud af hvilken danske jeg vil være medlem i først så. og så finder jeg dem de godkender..

Så lige et andet spørgsmål: Nu der er flere forskellige forbund. hvilken en er så den bedste.?

• michelle
    michelle Tilmeldt:
    jan 2011

#7   17. apr 2012 Tak Lotte.. Det var det svar jeg manglede smiley

Tror jeg finder en af de 4 underklubber og melder mig ind i, og så tager jeg den derfra..

• #8   17. apr 2012 men vær sikker på det er en avls og udstillingskat du køber og tjek din kontrakt på katten.

• michelle
    michelle Tilmeldt:
    jan 2011

#9   17. apr 2012 Jeps.. Det er jeg også meget opmærksom på smiley

• #10   18. apr 2012 Det bedste er at bede om en kopi at stamtavlen og sende den ind INDEN du køber katten, for at spørge om du kan få en Felis Danica stamtavle på den.

• michelle
    michelle Tilmeldt:
    jan 2011

#11   18. apr 2012 Tak det vil jeg prøve..

Er det et dårligt valg og vælge at være medlem af dyrak..?

• #12   18. apr 2012 Mener du Jyrak eller Darak?

Det er vel op til dig selv hvilken klub du er medlem af. Jeg vil anbefale at du læser om de forskellige klubber på deres hjemmesider inden du tager en beslutning.

• michelle
    michelle Tilmeldt:
    jan 2011

#13   18. apr 2012 Ååhr ja. Selvfølgelig darak.. har læst de forskellige, og synes de er meget ens..

• #15   18. apr 2012 jeg er medlem af Racekatten men du skal jo vælge en klub som henvender dig til det du vil bruge den til. evt. medlemsmøder i dit område osv.

Kommentér på:
Kat med stamtavle fra udlandet- Hvilken tavle.?

Annonce