1.198 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Dansk katteregister Dansk katteregister

Jeg har d. 9. feb 2012 fået øretatoveret min kat hos dyrlægen og har endnu ikke hørt fra Dansk katteregister - Burde man ikke det på nuværende tidspunkt??

Jeg har prøvet at være på hjemmesiden og søge på hende og der er hun registreret, så de har jo fået papirene.... Men man får måske ikke noget tilsendt som ved Dansk Hunderegister??

Nogen der ved hvor længe der går?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Justering af TV der er hængt op for lavt 400 kr.
  • Hovede Rengørring og folde tøj 350 kr.
  • Utæt wc x 2 1.400 kr.
  • Ophængning af gardiner og persienner 1.800 kr.
  • Elektriker 400 kr.
  • Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dansk katteregister
  • #1   18. apr 2012 Hmm vi fik noget tilsendt da vores var blevet øretattoveret... det tog ikke særlig lang tid før det kom med posten.. Men over 2 måneder? Det var længe :S

• #2   18. apr 2012 Jeg mener jeg papirerne af dyrlægen, da mine 2 blev tatoveret.
    Er du sikker på dyrlægen har registreret, de fleste gør, men der kan jo ske fejl, eller det kan være forsvundet i posten.
    Der gik ikke så lang tid med mine, mener det var omkring 2 uger

• #3   18. apr 2012 Jeg fik nogle papirer ved dyrlægen med nr osv og når jeg søger på hendes nr. på Dansk katteregister kommer hun også frem, så dyrlægen må jo have sendt det videre?
    Jeg har bare stadig ikke fået noget fra katteregisteret :-\ Lyder mystisk....

• #4   18. apr 2012 Er ikke sikker på du rent faktisk modtager noget fra 'dansk katteregister'. Mener jeg ikke jeg gjorde da jeg tilmeldte mine katte.

Jeg modtog noget fra 'det danske katteregister' efter jeg havde tilmeldt mine katte, men det koster også 125 kr pr. snude at tilmelde dem der.

• #5   18. apr 2012 Undskyld, hvis det blev skrevet forkert! Jeg mener også Det danske katteregister smiley

Har prøvet at skrive en mail til dem, så må vi se. Hun kommer jo frem når jeg søger på hende smiley

• #6   18. apr 2012 Så burde du have modtaget noget smiley Mener der gik 14 dage her ca.

• #7   18. apr 2012 Der kommer ligesom et kreditkort retur.

Men du kan jo gå ind på det Danske Kattergister og se om katten er registreret - er den ikke er det dyrlægens fejl - er den, så er det postvæsenet

• #8   18. apr 2012 Det er et meget mærkeligt system , min hankat blev registreret for 6 år siden på en anden adresse , det kan jeg ikke lave om nu , de nægter at registre ham til samme navn på ny adresse......
    Han har været på strejf fra holbæk til sorø , hvor de ringede til min gamle adresse , som tilfældigvis kender en af mine venner som så ringede til mig.

Og ja , jeg kan IKKE får ham flyttet til min nye adresse nu ......

• #10   18. apr 2012 der gik 2 uger med alle tre katte her

• #11   18. apr 2012 jeg har aldrig modtaget noget.....men jeg købte ham på et kattehjem hvor han kun var 3 dage, han blev væk efter 6 uger og jeg efterlyste ham selvfølgelig, og på det danske katteregister stod jeg altså som ejer;)

• #12   18. apr 2012 Hmmm, må se om de svarer min mail......en dag smiley

Kommentér på:
Dansk katteregister

Annonce