{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
848 visninger | Oprettet:

Hvorfor F....N gør han det?? HJÆLP {{forumTopicSubject}}

Blir så gal på vores kat..

Han er nu ca 6 måneder og blev kasteret da han var 4 måneder, fik ham kasteret for at han ikke skulle begynde tisse alle stedere, men nu har han 2 GANGE tisset i min datters sækkestol hvorfor pokker gør han det??? HJÆLP...
Og hva kan jeg gøre den rent med så den ikke lugter af hans tis???

Håber nogen kan hjælpe, det er satme træls...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor F....N gør han det?? HJÆLP
  • #2   20. apr 2012 Så du mener han kan være syg?? Hvor får jeg det henne?

    Nej har kun ham.. så kan ikke forstå hvorfor han gør det, og puha det lugter.


  • #4   20. apr 2012 Tror forholet mellem dem er fint.. men hun er jo kun 2 så hun løfter ham jo en del..
    Ved ikke, vi bor på 2 sal og han er indekat.


  • #6   20. apr 2012 Jeg vill som det første nok også udelukke at han ikke har urinvejsinfektion .
    Så jeg ville smutte forbi dyrlægen. evt have en urin prøve med , man kan ved dyrlægen hente et sæt med perler og pimpet til prøven .


  • #7   20. apr 2012 Jeg har opgivet at have sækkestole og puder med krøjerkugler, for mine ellers meget renlige katte tisser i dem - sikkert, fordi lyder og fornemmelsen af krøjerkuglerne minder for meget om kattegrus.

  • #8   20. apr 2012 For øvrigt har mine børn aldrig fået lov til at løfte og slæbe rundt med mine katte.
    De har fået besked på at sidde på gulvet og lege med dem.

    Og en kat, der spiser eller sover, skal de lade HELT i fred.


  • #11   20. apr 2012 Helt enig med hvad der bliver skrevet med børn, det er godt at have dyr, og det er en rigtig god ting at de vokser op med dyr, men der er en grænse og vær varsomt med at katten ikke bliver et stykke legetøj.

    Mht til sækkestolen så kan vi heller ikke lade vores gå i soveværelset da Holger tisser i sengen nogle gange. det er det eneste sted han gør det, men vi lukker bare døren også er der ingen problemer men ja enten kat eller sækkestol.

    held og lykke smiley


Kommentér på:
Hvorfor F....N gør han det?? HJÆLP

Annonce