{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
413 visninger | Oprettet:

Jeanette  E
Jeanette E
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3

Nye katte - hvordan? {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Jeg skal hente mine 2 små nye killinger i morgen. De er lige knap 12 uger, og er søskende.

De kommer til at være i samme transportkasse hele vejen hjem (3 timer i bil), men så har de hinanden jo.

Men når vi så kommer hjem, hvordan vil det så være bedst og forholde os.? Skal vi bare sætte kassen på gulvet, og lade dem selv inspicere lejligheden, eller skal vi vise dem, hvor deres mad, toilet osv er placeret, eller noget helt 3.?

På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nye katte - hvordan?
  • #1   21. apr 2012 Ja jeg vil også anbefale at du/i venter med at hente dem til de er 12 uger ,da man ellers over træder loven op 12 uger . Så kan straffes med bøde og straf. Og der findes ingen undskyldninger som mor ville ikke have dem mere ect.
    Så kontakt sælger og gøre hende /ham opmærksom om at, i du ikke vil overtræde loven og aftal en nye dag hvor killingene har rundet de 12 uger . Og der er alså en god grund fordi det hedder 12 uger, jeg så gerne den blev forhøjet lidt den grænse.

• Jeanette  E
    Jeanette E Tilmeldt:
    apr 2012

#3   21. apr 2012 Hov, mente 13 uger. Trykfejl på min telefon.

Men hvordan ville I forholde jer, til de nye smås ankomst?

• Jeanette  E
    Jeanette E Tilmeldt:
    apr 2012

#4   21. apr 2012 Vi kunne ikke tage dem da de blev 12 uger, da vi først kom hjem fra ferie i går. Så vi måtte vente lidt.

• #5   21. apr 2012 Vil sige lad dem udforske din bolig selv men hjælp dem med bakke, mad og seng smiley

• #6   21. apr 2012 jeg gjorde det at jeg satte dem op i kattebakken som det første da de kom ind i min lejlighed og så lod jeg dem selv udforske fra da af smiley lod transportkassen stå tæt ved...men den brugte nu ingen af dem.. smiley men det var hvad jeg ville gøre, så ved de hvor bakken er og hvis du har meget langt imellem tingene så sæt mad og vand i samme rum(hvis det er et stort rum) lige de første par timer, hvis de ikke viser interesse for at undersøge stedet selv smiley men vil nu sige at killinger burde være meget nysgerrige så når du sætter dem i bakken burde de finde resten selv ved at snuse rundt og undersøge alt smiley

Kommentér på:
Nye katte - hvordan?

Annonce