4.320 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Kattemad fra Tyskland - Og hvilket mærke? Kattemad fra Tyskland - Og hvilket mærke?

Hejsa..

Jeg overvejer at bestille foder fra Tyskland.
Tænker nemlig på at gå fra Arion over til et "bedre" mærke som fx.
- Iams med meget kylling
- Porta 21 sensitive uden korn
(er disse overhovedet bedre end Arion?)

Er der nogen der kender mærket Animonda?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af 6 lamper 1.000 kr.
  • tømrer 1.000 kr.
  • Føring til lampe 250 kr.
  • Opsætning af lampe 700 kr.
  • Fyld vand på mit varmeanlæg 1.200 kr.
  • Badeværelseslåge hænger 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kattemad fra Tyskland - Og hvilket mærke?
  • #1   23. apr 2012 Har ikke så meget forstand på kattemad ( mest hundefoder), da jeg er nybagt katte-mor smiley
    Men jeg fodre med Iams til killinger, da det var det opdrætter brugte. Hun fungerer rigtigt godt på det, så ser ikke nogen grund til at skifte før hun skal have voksenfoder.
    Jeg har en overgang fodret med Arion til min hund. Det er et ok hundefoder.

• #2   23. apr 2012
    Lams er der hved i, personligt fortrækker jeg foder uden kornprodukter i, så det ville jeg ikke vælge.
    Jeg foder med Applaws hvor der er 80 % kød i og ingen korn der er også tranebær i som naturligt hæmmer bakteriedannelse og fremmer sunde urinveje og er godt fordøjelsessystem. Så det er jeg glad for smiley

Har ikke selv erfaring med Arion og kunne ikke finde en produkt beskrivelse, så her er en tråd her inde fra, hvor de snakker om Arion: http://www.kattegalleri.dk/forum/generel-diskussion/83521-arion_kattefoder___kvalitet

Så kan du jo selv bedømme smiley

• #3   24. apr 2012 Mange tak smiley Så overvejer jeg da helt klart at blive på Arion foderet.
    Havde bare tænkt at hvis jeg kunne få noget der var bedre, til billigere penge i tyskland,så skulle det da prøves.

• #4   24. apr 2012 Har du prøvet at kigge på www.zooplus.de ??
    Der er jo mange mærker jeg fodre med Hills og RC. og jeg skal ha bestilt noget Pro Plan da jeg har en MEGET kræsen kat jeg har prøvet alt lige fra Oijen-Iams og ja You name it.. :oP
    Så nu vil jeg prøve med Pro Plan og se om min kræsen pind vil have det..

• #5   24. apr 2012 Jeg kender Animonda og Green label Raw Pack ser da "lækkert" ud, men mine vil altså ikke spise det...

• #6   24. apr 2012 Der er så meget forskelligt foder, og kender ikke noget af det.. smiley Altså har ikke prøvet noget af det.. Så det er svært hvad man skal vælge..

• #7   24. apr 2012 Benyt dig af "prøvepakker" (Probieraktionen). Der er bl.a. Cosma og hills. Pt. er det Thrive med tun og Gimpet Shiney Cat med tun der kan bruges.
    Mine bakker væk fra skålen når der er applaws "Von Feinstein" mener jeg det hedder er også (indimellem) et hit. Til gengæld vil de ikke kendes ved Porta 21.

Kommentér på:
Kattemad fra Tyskland - Og hvilket mærke?

Annonce