{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.004 visninger | Oprettet:

Sommerferie og pasning af misserne? {{forumTopicSubject}}

Hej alle:)

Sommeren står jo for døren, og det betyder os sommerferie..

Vi har 4 katte, 1 på 2 år og 3 på 6 mdr (8 mdr til juni)..
Vi er blevet inviteret 3 uger til spanien, da mine svigerforældre har sølvbryllup..

Problemet er nu at det koster kassen at få passet 4 katte i en pension.. Næsten 6000 kr..
Hvis vi nu finder en mulighed at skille misserne ad, 2 og 2, vil det være synd for dem?
Hvis det Ikke er synd for dem, hvordan vil de så reagere på at mødes med hinanden igen efter 3 uger?

Mvh en lidt fortvivlet missemor..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sommerferie og pasning af misserne?
  • #2   24. apr 2012 Det kommer uanset hvad til at koste en del uanset om det drejer sig om pension eller pasning hjemme medmindre, at du har familie, venner eller lignende, der kan passe dem samlet. Ellers er alternativet, at takke pænt nej tak til ferien til Spanien, eller undersøge om det er muligt for dig/Jer at tage en uge dernede og så tage hjem. Så skal kattene kun passes i en uge.

• #3   24. apr 2012 Hej.. mange tak for jeres svar.. Ja, det er dyrt, 95 kr for kat 1, 60 kr for kat 2 og 50 kr for kat 3+4..
    det var os det jeg tænkte at det var synd at skille dem ad.. Vi har skam os tænkt på at det er dyrt med 4 katte og pasning.. Og vi har os råd til at få dem passet:) men synes bare det var mange penge, og kunne jo være at der var nogen der havde et godt råd eller kendte til at billigere sted i Århus området:)

• #5   25. apr 2012 jeg ved der er lidt langt til Billund fra Århus af ...men kunne jo være at I rejste derfra smiley der ligger en kattepension og hun er rigtig sød og venlig og jeg har brugt hende før smiley og hun er billigere end hvad du stiller op der smiley
    http://www.xn--hjvang-kattepension-v7b.dk/priser

• #7   25. apr 2012 det har jeg og hun er super flink og tager rigtig god hånd om kattene smiley og hun er der nærmest konstant ovre ved dem og hun er meget flexsibel i hvad hun fodrer med...på det tidspunkt Ches var der, fik han to slags foder fra RC ....og han er meget specifik med hvad grus han går på og hvad han ikke går på...så fik beskeden at "jamen får han to slags blandet derhjemme så får han de samme to slags her og hvad gruset angår jamen det skal du hellere ikke tænke på, jeg skal nok finde noget der matcher " og fordi jeg skulle ud og flyve (så bliver jeg lidt nervøs....hader det LOL ) så kunne Ches mærke at der var noget i gære, så selvfølgelig skulle han blive køresyg, noget han ellers aldrig er:S det tog hun i stiv arm da han jo ikke så syg ud overhovedet kom han ind og da jeg hentede ham igen var hans bur og tæppet vasket og klar smiley så jeg kan varmt anbefale hende og så er hun jo meget billigere end det forslag der kom længere oppe;)

• #9   25. apr 2012 Hej alle:) tusind tak for jeres gode råd.. Den pension jeg havde fundet var faktisk i Søften, så et stykke uden for Århus, og klart den billigste.. Men nu vil jeg helt sikkert få ringet til hende i Billund.. Og fedt at der er så mange der har god erfaring med hende:) så igen tusind tak for jeres hjælp:)

• #10   25. apr 2012 velbekom og håber at du får en plads smiley hun vil sikkert give en god pris på 4 katte smiley

Kommentér på:
Sommerferie og pasning af misserne?

Annonce