{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
588 visninger | Oprettet:

Klodshansine mig. Resulterer i tissetår fra kattene på trægulvet. HJÆLP!! {{forumTopicSubject}}

Her i weekenden var jeg på besøg hos nogle venner, og efterlod mine katte fra lørdag aften til søndag formiddag med mad, vand og ren kattebakke og hvad der nu ellers hører til, så de ikke manglede noget mens jeg var væk.

Kattebakken, den står ude på toilettet og jeg havde været så genialt dygtig at glemme og sætte skraldespanden foran døren, så den ikke smækker i. Jeg havde lidt travlt og, har tilsyneladende TUMPEDE MIG fået lukket døren ud til badeværelset da jeg tog af sted. I al fald så var døren lukket helt i da jeg kom hjem igen næste dag.

Når man skal, ja så skal man jo, og sådan er det bare! Så mine kære missebørn har da selvfølgelig tisset og skidt på gulvet, for hvad ellers skulle de gøre?! De gør jeg bare hvad de nu kan og når man skal så skal man jo og det er min egen skyld at det er uheldet er sket!

Nu er det sådan at stedet jeg bor er lejet, og gulvet består af decideret træ. Der er ikke tale om lamineret gulv eller noget, men et decideret trægulv. Dertil er det heller ikke blevet lakeret fra udlejers side af, så det er sgutte så beskyttet som det burde være.

Deres urin er trukket ned i træet og har efterladt en mørk plet i træet. Jeg har forsøgt at vaske gulvet, med kraftigt, varmt sæbevand. Det gjorde jeg med det samme da jeg kom hjem og så det. Nu er jeg altså ikke lige nogen gulv eller træ ekspert, så jeg spørger lige herinde en gang. Er der noget jeg kan gøre for at få den plet væk?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Klodshansine mig. Resulterer i tissetår fra kattene på trægulvet. HJÆLP!!
  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.370
    #2   4. maj 2012 Jeg har desværre ikke forstand på hvad du kan gøre for at få det væk. Men prøv at spørge i en træhandel eller ligende.

Hos os lukkes døren ikke til badeværelset, hvis det er nødvendig så står den kun på klem. Så det vi gør herhjemme, er at presse 2 brugte toiletruller flade og bøje dem først på langs og så bøje den anden vej, så det næsten er en lille firkant. Dem sætter jeg altid i klemme i døren, så sker der aldrig uheld med at døren lukkes når jeg ikke er hjemme og heller ikke om natten. Når man får gæster kan man lige fjerne dem. smiley

Så ingen katte kan herhjemme skubbe dørene i, det fungerer ligesom en fjeder døren går hurtig tilbage igen. Måske en ide..:-)

• #3   4. maj 2012 Prøv med Rodalon

Kommentér på:
Klodshansine mig. Resulterer i tissetår fra kattene på trægulvet. HJÆLP!!

Annonce