{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
838 visninger | Oprettet:

CVR.
CVR.
Tilmeldt:
17. feb 2012
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 12

Nu er han død:( {{forumTopicSubject}}

Igår kom han ind med en musvit og en mosegris - helt stolt og glad - se hvad jeg har fanget til jer!
I morges lå han der, helt smattet ud i vejkanten kørt over af en bil. Det var det liv:(
Jeg har lagt ham op i en kasse, og nu ved jeg ikke hvad jeg skal stille op med ham.. Han er det første af mine dyr som dør.
Jeg kan begrave ham i haven - men har fået at vide at jeg skal punktere ham så han ikke ligger og danner gasser - det får ræven frem. Passer det - og hvordan skal man "punktere" ham?
Hvordan foregår det når de bliver kremeret - kan det lade sig gøre at få asken med sig og hvad koster det?
Og stakkels min anden lille kat - de var søskende, 8 år gamle. Gad vide hvordan hun reagere når han lige pludselig ikke er der længere:(
Jeg har ikke fået oprettet kattene herinde endnu, er på arbejde så det må blive når jeg kommer hjem igen.
Jeg håber i er nogle herinde som kan hjælpe mig med at blive lidt klogere på hvad man gør:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu er han død:(
  • #2   9. maj 2012 Trist når det sker, har virkelig ondt af jer.

  • #4   9. maj 2012 Ååårrhhh, hvor trist....føler med jer<3

  • #5   9. maj 2012 Orh stakkels mis smiley og stakkels dig.. Hver gang jeg ser en død kat i vejkanten tænker jeg altid på hvor ked af det jeg selv ville blive hvis det var min kat.. Håber du finder ud af noget.. De katte vi har begravet her, har vi ikke punkteret, vi har et lille "gravsted" hvor to af vores katte ligger begravet (synes det er meget rart at vide præcis hvor i haven det er og det er ligesom reserveret til dem), vi gravede dem ca. 1 meter ned og der har aldrig været gravet der eller noget, så jeg tror ikke der sker det store smiley

  • CVR.
    CVR. Tilmeldt:
    feb 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 12
    #6   9. maj 2012 Hej med jer
    Nu ligger han begravet i haven 1.5m nede.
    I morgen får han en sommerfuglebusk på toppen:)
    Tak for hjælpen og de søde ord:)


Kommentér på:
Nu er han død:(

Annonce