626 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Fra åben kattebakke til lukket toilethus Fra åben kattebakke til lukket toilethus

Hej allesammen. jeg har besluttet at købe et lukket toilet til mine små katte, problemet er at Sussi min hunkat sys det er så sjovt at lave "hurtige starter" i kattebakken så grus og alt flyver rundt, og jeg er nået til et punkt hvor jeg ikke synes det er så sjovt at skulle feje og støvsuge 10-11 gange om dagen efter. ka de vænne sig til et lukket toilet hus? (de er 1 år gamle mine katte)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fra åben kattebakke til lukket toilethus
  • #1   9. maj 2012 Jeg ville lade den gamle bakke stå et stykke tid, mens du introducerer dem for den lukkede bakke. Du kan evt. pille lågen af den lukkede bakke.

• #2   9. maj 2012 Altså da min første kat skulle gå fra åben til lukket toilet, skiftede jeg den direkte ud og satte ham ind én gang. Lige siden har han brugt kattetoilet, uafbrudt og han havde ingen "ups'ere" overhovedet da jeg skiftede ud. Vores nye killing havde åben toilet og ved en fejl glemte vi at sætte den ind da hun kom hjem til os, MEN ingen problem, hun smuttede i den lukkede.

• #3   9. maj 2012 Har heller ikke haft problemer med at skifte fra åben til lukket bakke. Vi tog godt nok lågen af fordi de ikke lige kunne finde ud af det, og har så bare aldrig taget den på, men det fungere fint.. Det forskelligt hvad de siger til det, men tag evt lågen af til at starte med.. smiley

• #4   9. maj 2012 Da Liva flyttede hjem til os gik hun fra en åben bakke til et lukket toilet her hos mig... Jeg pillede lågen af de første 14 dage, hvorefter den kom på igen. Der har slet ikke været problemer her smiley

• #5   9. maj 2012 Årh hvor er det dog dejligt at høre at der er andre som har prøvet samme tur og har fået det til at lykkedes smiley tusinde tak for jeres svar. I morgen er den store dag hvor jeg får det anskaffet smiley

Kommentér på:
Fra åben kattebakke til lukket toilethus

Annonce