{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.623 visninger | Oprettet:

hjælp. Har tis i pelsen efter at have tisset. {{forumTopicSubject}}

Hej igen igen derude !
Hvad gør i, med jeres langhåret katte? Klipper i dem bagi? For hvergang min kat har tisset hår hun det i håret. Så jeg må vaske hende hvergang. Skal jeg klippe hende, eller hvad synes i ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp. Har tis i pelsen efter at have tisset.
  • #1   13. maj 2012 Altså hun prøver også at "slikke" det væk, hvis man kan sige sådan, det virker som om det irriterer hende. Hun kan bare ikke få det helt væk. Men der sidder altid kattegrus fast i pelsen når hun har tisset. Lyder det stadig som om jeg skulle tage til dyrlægen? smiley

• #2   13. maj 2012 Min kat har haft samme problem, især væmmeligt når der også sidder lidt klumper.
    Jeg klippede det og det hjalp. Tager saksen når det igen bliver for langt.

• #3   13. maj 2012 Vi har heldigvis ikke problemer med det, og da jeg udstiller ham vil jeg helst ikke klippe. Hvis vi havde problemet ville jeg i stedet måske prøve at skifte grus - det lyder som om gruset er så finkornet at det nemt sætter sig i en tyk lang pels?
    Når det så er sagt, og du ikke udstiller er der rigtig mange der studser bagpartiet lidt smiley så det er der ikke nogen 'skam' i.

• #4   14. maj 2012 Mange tak for jeres svar. Nej lige præcis, det er ikke særlig lækkert når der sidder klumper, vil meget gerne udenom det. Jeg tror jeg prøver at klippe hende en lille smule så. Men ja, katte gruset er meget fint. Så måske jeg skulle prøve at skifte over til noget andet, inden jeg klippede hende? smiley

• #5   14. maj 2012 Jeg klipper min bag i. Hun er også langhåret og det har virkelig virket for mig. Syntes da bare det er at tage saksen og få det taget, det tager hun ikke skade af, start med at tage lidt og så se om det ikke hjælper. Min lille killing blev meget glad for det, nu kan hun også bedre komme til at vaske sig selv smiley

• #6   14. maj 2012 Klipper du så bare der, hvor det plejer at hænge fast? Ja det ville måske hjælpe hende en del så :)))

• #7   14. maj 2012 Klipper rundt om "hullet" smiley Bare en lille smugle. Har bare klippede med en alm saks, og det har virket fint på min lille uldtot

• #8   14. maj 2012 Så har jeg ca klippet 2 cm ud fra det. er det ikke meget passende? Og tak for hjælpen smiley

• #9   14. maj 2012 Jo det passer hvis meget godt med hvad jeg gør. håber det hjælper. smiley

Kommentér på:
hjælp. Har tis i pelsen efter at have tisset.

Annonce