{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
838 visninger | Oprettet:

Killinger søger mor {{forumTopicSubject}}

Da jeg er kaldt på arbejde hele næste uge i uvidste timer må jeg indse jeg ikke har tiden eller kræfterne til mine små killinger på 10 dage, mormissen har vært væk i 2 dage, vi har gemmen set hele området hvor vi bor for at se om hun er blevet kørt ned, men har ikke fundet hende død eller i live smiley
og de mangler en mor mis at få tryghed ved, de er fra i går aftes og frem til nu blevet fodret med nøderstatnings modermælk, og de er rigtige dygtige til at tage flasken, men pga af arbejde kan jeg ikke passe dem, så søger en der har prøvet det før og har erferinger med det, til at have dem til de er 12 uger gamle, sa de alle er solgt og køber har betalt det halve af prisen på dem, så de skal tilbage til mig når de fylder 12 uger. Og jeg vil gerne kunne følge dem mens de vokser.

Helst i vest jylland, da vi ikke kan køre for langt og vil ikke udsætte dem for længere tur. så fyn og sjælland er udelukket da det bliver for lang en køre tur for de små..

Håber at høre fra en hurtigst mulig, da de skal have en chance for at få glæde af livet !

ingen negative kommater, jeg har gjordt mit bedst og har snakket med hittekilling,dk


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Killinger søger mor
Kommentér på:
Killinger søger mor

Annonce