Katte sammenførin.. HJÆLP Katte sammenførin.. HJÆLP
Hej
jeg er lidt ny i kattesammenføring. Har en skøn kastrat hankat på knapt et år nu. Og har lige fået en Exotic hun killing på 14 uger. Er lidt ny i faget. Så vil forhøre omkring reaktion jeg for i denne sammenføring og eventuelt hvad jeg skal gøre? Vi har bragt dem sammen på den 4. dag nu. De har ikke været adskilt i hvert deres rum som der står skrevet mange steder de skal. Min han kat var mere nysgerrig og hun har et vidunderligt temperament. Hun er frygtløs og ikke lader sig kue. Min hankat har humør svingninger. Det ene øjeblik kan de ligge stille og roligt ved siden af hinanden. og han lader hende spise og sove i samme kattetræ. Det andet øjeblik jagter han hende rundt og overrumpler hende og kan tage fat i hendes nakke. Hvilket er ubehagelig at se på. Han knurre ikke af hende. Mere piver og miaver. Han er blevet meget forbeholdt overfor mig. Og vil ikke lege med når jeg kaster en bold og hun blander sig. Har prøvet at give dem time out i hver deres rum når han bliver for voldsom. Men de går bare og hyler efter hinanden. Især ham, så er nødsagt til at lukke dem sammen igen. Er det normalt det her? Håber at høre nogle svar som kan gøre mig klog på mine kattes forunderlige tanke gang
Mange hilsner Sarah
jun 2011
Følger: 5 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 41 Svar: 831
maj 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 1 Svar: 4
Hun er lille, men ikke lavet af porcelæn, så hun skal nok holde til det, og hun er vant til at blive bidt i nakken af Pablo.
Giv det bare tid, og lad dem selv finde ud af det - hun skal nok sige fra.
Arthur skal også lige vænne sig til, at der er kommet en ny kat i jeres hjem.
Kh Gitte
jun 2012
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 4 Emner: 5 Svar: 12
og man ikke vil høre dem pive eller være kede af det.. er bare så glad for de 2 små.
prøver heller ikke at blande. kun med en time out.. når det går ALT forvildt for sig.
tak i rustede mig med tålmodighed =) og igen tak til Gidahmir. til denne smukke killing
maj 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 6 Emner: 38 Svar: 443
Alle mine, nu 3 katte kommer også forskellige stedet fra og der har godt nok også været en del forskellige katte lyde under sammensætningen men de forguder hinanden alle 3 nu og der er intet der kan skille dem ad, trods de kun har gået sammen i knap 7 måneder alle sammen (:
Katte sammenførin.. HJÆLP