{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
607 visninger | Oprettet:

Viderebygning på: Hvorfor gør min killing dette?! {{forumTopicSubject}}

Ja, som nogle har set i den anden tråd 'Hvorfor gør min killing dette' viser det sig at mit lille pjok kun er 8 uger. Jeg havde et langt skænderi med min kæreste ang. at få endnu en kat, og nu har han givet sig. Mest fordi han rent faktisk ogsp har forelsket sig i charmetrolden og vil have han skal have det godt smiley
Så til spørgsmålet: Hvad skal jeg gå efter - hvem passer bedst til Neko?
En han eller en hun? Og ville det ikke være bedst at gå efter en tålmodig, kælen kat? Plus. Hvordan sætter man en ekstra kat ind til ham? Hvordan får man dem til at blive venner? Hvad nu hvis de sætter kløerne i hinanden og ikke kan sammen?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Viderebygning på: Hvorfor gør min killing dette?!
  • #1   13. jun 2012 Godt at gøre - men .. hvordan hænger det sammen med det her fra den anden tråd?

    <i> Man må kun have 1 kat her, ingen undtagelser!
    Tro mig, det knuser mit hjerte. Min kæreste og jeg havde et meget stort skænderi, og jeg var sågar igang med at overveje at flytte fra ham så jeg kunne få endnu en kat. </i>


  • #2   13. jun 2012 Det jo fantastisk (:

    Jeg kender selv problemet med leje boliger og boligforeningers regel om 1 dyr .
    Vil så sige at jeg aldrig rigtig har overholdt dem smiley ups !!
    Har lige pt to katte , og ham der lejer værelse her , har en hund . Men altså , man skal ikke tage sorgerne på forskud . så længe de ikke genere nogen , er der sjældent nogen der klager (: hvert fald ikke her omkring ..

    Vil dog også sige , lige for god ordens skyld ... Skulle uheldet være ude , og jeg blev bedt om at skille mig af med den ene - GLEM DET !!! Så flytter jeg hellere hjem til mor og far igen indtil jeg finder et andet sted at bo (:
    Dyrene kommer først .


  • #3   14. jun 2012 Maria Cecilie, det er ikke det tråden handler om. Hvis min kæreste har ændret mening, og der kan komme en ekstra kat, så er den ikke længere.

    Michella og SH, tak skal i have smiley Og ja michella, kan jo kun erklære mig enig i dit indlæg smiley Grunden til de problemer det også har givet mellem kæresten og jeg er jo blandt andet fordi han ikke forstå at jeg kan holde af dyr, specielt katte, på den måde som jeg gør smiley

    Men lige pt. er jeg lidt nervøs for det med kat nr. 2. Neko løber jo rundt i hele lejligheden, vil 2 katte simpelthen gå hen og skabe en helt masse larm?


  • #4   14. jun 2012 Nej det kan da godt være tråden ikke handler om det, men du skrev at reglen var at man kun måtte have 1 kat, bum færdig.
    Men den regel er lige lavet om eller? smiley

    Tænker bare det er lidt usmart at anskaffe sig 2 katte hvis boligselskabet siger man kun må have 1 smiley


  • #5   14. jun 2012 Ja, men det er ikke det tråden handler om. smiley

  • #6   15. jun 2012 Nej det kan godt være den ikke handler om det.
    Men sjovt at du lige pludselig gerne på have 2 katte.

    Husk nu at tænke før du handler.
    Tænk hvis i mod forventning bliver smidt ud af lejligheden fordi I ikke overholder reglerne. SÅ kan jeg godt forstå din kærestes forældre bliver sure når de nu har lånt jer til indskud smiley


  • #9   15. jun 2012 Enig med Felis, men hælder dog mest til en lille killing.

Kommentér på:
Viderebygning på: Hvorfor gør min killing dette?!

Annonce