{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
459 visninger | Oprettet:

Pasning i en længere periode? {{forumTopicSubject}}

Hej Katte elskere!

det er sådan at jeg står og skal have renoveret min lejlighed (det noget min boligforening har bestemt), og jeg har derfor besluttet at få passet min lille pelsklump hos mine forældre.
Det er bare sådan at renoveringen kommer til at tage 6 uger, og det synes jeg jo er virkelig lang tid at min kat skal passes. så jeg ville bare høre om der var nogen af jer der har erfaring med at få passet en kat ude i så lang tid?

Jeg har kun fået passet hende ude en gang før, da jeg skulle have skiftet vinduer i min lejlighed, og det gik helt fint, men kom endelig med erfaringer! så er i søde smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pasning i en længere periode?
  • #1   17. jun 2012 Ja kom med dem, for jeg véd heller ikke hvad jeg skal gøre af mine når min lejlighed skal renoveres, det er godtnok sat til 3 uger og er kun 2 rum, men hvor skal jeg gøre af dem???

• #2   17. jun 2012 Hvis dine forældre er glade for mislingen, kan jeg da ikke se, at der skulle være problemer forbundet med det - sku da lige være, at det blir svært for dig, at undvære den smiley

Pjevsen er lige blevet passet i 5 uger - i eget hjem ganske vist - og i juli skal han to uger i kolonihavehus hos min veninde....
    Han kender hende han skal bo hos, men jeg tar alligevel med derud de første par dage, så omvæltningen ikke blir for stor...

Men havde jeg ikke mulighed for det, ville det såmænd nok gå endda smiley

• #3   17. jun 2012 Jamen min mor elsker min kat, hun ville næsten ikke af med hende da hun passede hende sidst.

Ja, det er virkelige længe, jeg var også helt i chok da de sagde det, men de kommer ikke til at være i min lejlighed hver dag, det hele opgangen der tager 6 uger, men de kan ikke sige hvad dage de kommer i de 6 uger, så de kan mere eller mindre komme rendende som det passer dem. Det er meningen jeg skal blive i min lejlighed mens det står på, alt skal bare dækkes af med plastik, men nu må jeg se hvordan det går! men det er i hvert fald ikke optimalt at have min kat her, når folk bare kan komme rendende ind og ud, og gud forbyde at en håndværker lukker hende ud!
    men jeg kommer virkelig til at savne min lille pelsklump, 6 uger er lang tid! men jeg kommer nok til at opholde mig en del hos mine forældre, så mon ikke det går.

• #5   17. jun 2012 nej, men jeg ville bare gerne høre folks erfaringer, da jeg er lidt nervøs ved at skulle have hende passet ude i så lang tid.

Kommentér på:
Pasning i en længere periode?

Annonce