539 visninger
|
Oprettet:
Killinger pludselig urene {{forumTopicSubject}}
Vores killinger (10 uger og 3 dage) er begyndt at tisse i vores senge, både på lagen og madras. Hvad kan det skyldes og hvad kan man gøre for at få dem til at lade være?
dec 2007
Følger: 9 Følgere: 7 Katte: 8 Emner: 49 Svar: 483
dec 2007
dec 2007
De skal flytte herfra om 1½ uge, hvor de er tolv uger gamle, så kunne ikke drømme om at forvirre dem med at komme i pension/pleje/pasning et andet sted, for så at skulle flytte igen om 1½ uge.
Måske territorieafmærkning, ved det ikke
dec 2007
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.015
Et råd, om du vil det eller ej er op til dig, man leverer ikke urenlige killinger - og man gør de kommende ejere opmærksom på de har været det.
Med den overproduktion der af katte - og det pres det lægger på en akt at være fertil mener jeg ikke man bør give køberne det valg.
Jeg ved godt det er svært at få sine udlæg hjem - men helet ærlig - så skal man lade være med at lave killinger.
Ikke et surt opstød - men et meget velmenende råd -. for kattenes skyld!
dec 2007
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.015
Hvorfor har I overhovedet fået killinger?
dec 2007
Og så er jeg fandeme godt nok ved at være træt at bedrevidende kællinger, der ikke kan andet end finde fejl og mangler ved andre katteejere. Alt hvad I gør er tilsyneladende bare perfekt, og I har aldrig gjort noget forkert. Det er søreme mærkeligt at vi stadig er nogen der laver fejl, for når man endelig henvender sig til nogen for at få hjælp til noget, så bliver man sablet ned med alt det forkerte man gør eller har gjort, i stedet for at få et godt råd. Det er fandeme Jer der burde skamme Jer! I må lære at acceptere, at katte godt kan have et godt liv hos andre end Jer, også selvom man ikke er villig til at betale mange tusind kroner. Det betyder ikke at vi er uansvarlige katteejere, for vi gør hvad VI synes er det rigtige og det bedste for vores kat, ligesom I gør hvad I synes er bedst. Hvilket jo så åbenbart indebærer alt hvad I foretager Jer, for I er da Guds gave til kattene. JEG BRÆKKER MIG!!!!
dec 2007
dec 2007
Jeg bliver bare så frustreret når man kun får hug. Synes egentlig at mine katte har det ganske fortrinligt her. Har aldrig fået andet end ros omkring min måde at håndtere dyr på. Har uddannelse hvor dyr indgår som en vigtig rolle, så jeg ved godt hvordan jeg håndtere dyrene på bedst mulige måde. Det gør mig dog ikke til verdensmester! Vi lærer alle så længe vi lever, og ingen ved alt
dec 2007
Jeg står stadig fast på, at vi ikke står for at neutralisere kattene. Jeg forstår hvorfor du har den mening, og jeg respekterer den også.
dec 2007
Killinger pludselig urene