{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Killinger pludselig urene
  • #2   18. jun 2012 Mange tak for dit svar smiley

• #4   18. jun 2012 Har ikke mulighed for at lukke døren. Vi bor hele familien og katte i samme rum, fordi vi er ved at bygge om neden under smiley

• #7   18. jun 2012 De har aldrig været vant til mere plads, da vi har boet sådan her siden de blev født. Rummet er ca. 60 m2, så på størrelse med en lille lejlighed, derfor tror jeg ikke det er pladsmangel. Og "ombygningsvirak" mærker de jo intet til + der er intet lavet om fra de blev født og til nu. Der er ro hele dagen, da vi jo er i skole, på arbejde osv. Der er to store kattebakker, som hele tiden bliver holdt rene, og der laver de både tis og pøller, men er nu også pludselig begyndt at tisse i dynerne. Vi har ikke endnu set hvem af dem det er.
    De skal flytte herfra om 1½ uge, hvor de er tolv uger gamle, så kunne ikke drømme om at forvirre dem med at komme i pension/pleje/pasning et andet sted, for så at skulle flytte igen om 1½ uge.
    Måske territorieafmærkning, ved det ikke smiley

• #9   18. jun 2012 Det må blive de kommende ejeres valg.

• #10   18. jun 2012 Killinger markerer ikke territorie.

Et råd, om du vil det eller ej er op til dig, man leverer ikke urenlige killinger - og man gør de kommende ejere opmærksom på de har været det.

Med den overproduktion der af katte - og det pres det lægger på en akt at være fertil mener jeg ikke man bør give køberne det valg.

Jeg ved godt det er svært at få sine udlæg hjem - men helet ærlig - så skal man lade være med at lave killinger.

Ikke et surt opstød - men et meget velmenende råd -. for kattenes skyld!

• #11   18. jun 2012 Jeg kunne ikke drømme om ikke at gøre de nye ejere opmærksomme på problemet inden de får kattene. Det er bare ikke nemt at sige hvem af dem det er når vi ikke har set det. Samtidig er killingerne gratis og skal flytte ud til hhv. familie og venner, så nej jeg er ikke uærlig og tie med det. Vi tager ikke penge for vores killinger, og får derfor ikke dækket nogen udgifter. Vi har ikke fået killinger for at få overskud i kassen, men heller ikke for at det skal koste os flere tusind kroner for at de skal neutraliseres.

• #12   18. jun 2012 Hold da op - at man forærer killinger væk fratager en for ethvert ansvar. Det er vi så ikke enige om -. og bemærkinger som dem du kommer er med til at give give nye ejere en dårlig oplevelse og katten et dårligt ry.

Hvorfor har I overhovedet fået killinger?

• #13   19. jun 2012 Nej, at man forærer killinger væk, fratger ikke ethvert ansvar. Det betyder blot at man har været i stand til at finde dem et godt hjem, uden at skulle have penge for det. Hvilke bemærkninger er det lige der er med til at "give nye ejere en dårlig oplevelse og katten et dårligt ry" ?? Det var ikke planlagt at få killinger, hunkatten var en udekat - vi bor på landet hvor det er normalt at have katte der ikke kommer ind - men valgte at lade hende komme ind da hun skulle have sine killinger. Vi har allerede planlagt at hun skal stereliseres ligesom vores anden hunkat også er.
    Og så er jeg fandeme godt nok ved at være træt at bedrevidende kællinger, der ikke kan andet end finde fejl og mangler ved andre katteejere. Alt hvad I gør er tilsyneladende bare perfekt, og I har aldrig gjort noget forkert. Det er søreme mærkeligt at vi stadig er nogen der laver fejl, for når man endelig henvender sig til nogen for at få hjælp til noget, så bliver man sablet ned med alt det forkerte man gør eller har gjort, i stedet for at få et godt råd. Det er fandeme Jer der burde skamme Jer! I må lære at acceptere, at katte godt kan have et godt liv hos andre end Jer, også selvom man ikke er villig til at betale mange tusind kroner. Det betyder ikke at vi er uansvarlige katteejere, for vi gør hvad VI synes er det rigtige og det bedste for vores kat, ligesom I gør hvad I synes er bedst. Hvilket jo så åbenbart indebærer alt hvad I foretager Jer, for I er da Guds gave til kattene. JEG BRÆKKER MIG!!!!

• #14   19. jun 2012 Bortset fra det, så tror jeg at problemet allerede er ved at løse sig. Har fjernet dynerne fra sengen, og der har ikke været noget siden jeg oprettede indlægget.

• #16   19. jun 2012 Tak Felis, den var bestemt heller ikke møntet på dig smiley
    Jeg bliver bare så frustreret når man kun får hug. Synes egentlig at mine katte har det ganske fortrinligt her. Har aldrig fået andet end ros omkring min måde at håndtere dyr på. Har uddannelse hvor dyr indgår som en vigtig rolle, så jeg ved godt hvordan jeg håndtere dyrene på bedst mulige måde. Det gør mig dog ikke til verdensmester! Vi lærer alle så længe vi lever, og ingen ved alt smiley

• #17   19. jun 2012 Tak for din besked - det var meget mere rart at læse end de forrige beskeder smiley Og ja, det var blandt andet dig smiley
    Jeg står stadig fast på, at vi ikke står for at neutralisere kattene. Jeg forstår hvorfor du har den mening, og jeg respekterer den også.

• #18   19. jun 2012 Tak skal du have smiley Og stadig ingen tis i sengen smiley

Kommentér på:
Killinger pludselig urene

Annonce