Dumme mis :b spiser mine chili ! {{forumTopicSubject}}
Jeg har sået mig nogle chiliplanter , og havde længe troet at de ikke ville blive til noget , da ingen af dem ville spire, men mandag morgen var der kommet spirer i de små potter, en lille babychiliplante med 2 små blade , blev så glad , og tog så ud til træning, men lykken var kort, for da jeg kom hjem var de blevet spist! Suk. havde sået 3 i hver potte, og dagen efter kom den næste til syne , men suk igen, den blev osse spist Nu har jeg så ret alternativt lavet et 'drivhus' med en pose over potterne med en masse huller i . Må håbe Asti kan lade dem være når de vokser sig store, har hørt noget om at de ikke er så gode for katte og spise , men kan bare heller ikke forstå den vil spise dem hvis de er lige så stærke som frugten :b
maj 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 12 Svar: 90
sep 2011
Følger: 26 Følgere: 27 Katte: 5 Emner: 13 Svar: 612
Min Cleo guffede en blomst fra en julestjerne for halvandet år siden, da hun var stor killing, og hun blev enormt dårlig af det! Hun måtte hurtigt en tur til dyrlægen, for det ikke skulle ende galt.
aug 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 1 Emner: 253 Svar: 2.209
Mia: Nej Asti har heller ikke revet nogen ned endnu , heldigvis :b men alle mine blomster har hullede blade :b
aug 2009
aug 2009
dec 2007
Følger: 9 Følgere: 7 Katte: 8 Emner: 49 Svar: 483
aug 2009
Ja Asti har så lært på den hårde måde at printere ikke er sjove :b Jeg skulle printe min fagprøve ud, og Asti synes jo det var vældig spændende at den sådan sagde lyde når den varmede op, hva den ikke vidste var at papir bakken selv sprang ud, så den fik sig en ordenlig en over snudeskaftet da papir bakken åbnede :b Stakkels putti , det var synd
dec 2007
Følger: 9 Følgere: 7 Katte: 8 Emner: 49 Svar: 483
Dumme mis :b spiser mine chili !