Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 800 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad kan de tåle og ikke tåle?
  • #2   19. jun 2012 Husk nu at det er en kødæder at du har fået dig og jeg nægter at tro at han vil spise frugt, men man ved jo aldrig:):)
    Løg kan de i hvert fald ikke tåle.
    Jeg mener at der er en giftliste på dyrlaegevagten.dk

• #4   19. jun 2012 Men Alvin er da kær:)

• #5   19. jun 2012 Tjahh.... min mors kat elsker scones med chokolade...................
    Ufatteligt at den lever endnu:).

Men jeg tror nu også at TS mener godbidder:)

• N-A
    N-A Tilmeldt:
    jun 2012

Følger: 1 Emner: 20 Svar: 92
    #7   19. jun 2012 Altså nu mener jeg som godbidder smiley

Men vil det være bedst at barfe ham? Pt. får han jo almindelig killingefoder. Han er 14 uger smiley

• N-A
    N-A Tilmeldt:
    jun 2012

#9   19. jun 2012 Okay, begge hunde blev barfet i et halvt år indtil de mistede interessen. Kunne da godt tænkes jeg skulle gøre det med Alvin også smiley

• N-A
    N-A Tilmeldt:
    jun 2012

#11   19. jun 2012 S H

Jeg tror også det bliver den måde jeg gør det på. Men hvor køber jeg råfoder til katte?

• N-A
    N-A Tilmeldt:
    jun 2012

#13   19. jun 2012 I er så kloge smiley selvfølgelig! haha smiley

• #14   19. jun 2012 Som no go kan jeg vel nævne alle løgplanter og planter med hvis saft (de er generelt klassificeret som giftige så vidt jeg ved). Og så rå kartofler - de er i hvert fald giftige for hunde, så mon ikke det gælder katte også?

• #15   19. jun 2012 ikke hvis saft...hvid mælkehvid saft smiley

• #18   20. jun 2012 Det er forskelligt fra kat til kat, vi har f.eks. en kat som er MEGET kræsen og spiser kun bestemt kattefoder også har vi en anden kat som så æder alt hvad der er spiseligt, vi har givet ham masser ting (spiselige ting uden gift) i håb om at han ikke kan lide det men vi er kun stødt på 2 ting han ikke kan lide, jeg kan ikke lige huske hvad det er men han spiser agurk,æble, han har også spist en popcorn engang (han tog den selv) han er vores lille "støvsuger" lol

• #20   20. jun 2012 ja og man skal også passe på med hvad man ligger på bordet smiley
    De der poser med kattegodbider eller kattemad de hedder Perfect, vores dreng han river posen op og æder alt, han er en lille satan men smuk er han også smiley

• #21   20. jun 2012 Felis:
    Yep de kan leve af mus, fugle insekter m.v. men det er sandeligt ikke optimalt.
    Hvor mange forhutlede vildkatte lever ikke af andet???

• #22   20. jun 2012 Er der ikke risiko for salmonella hvis man giver sin kat råt kyllingekød? Eller er det bedst bare at holde sig til lam, kalv, okse? Skal det være hakket eller bare skåret i klumper? Er der nogen ulemper ved at barfe?

• #23   20. jun 2012 Altså min tidl. Mads elskede et stykke kyllingefilet og der skete ikke noget. Der er jo også nogen der serverer daggamle kyllinger...
    Barf har jeg ikke en dyt forstand på:)

• #25   20. jun 2012 Okay, så skal de da have lidt råt kød ind imellem i stedet for vådfoder smiley

Kommentér på:
Hvad kan de tåle og ikke tåle?

Annonce