{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stamnavn
  • #1   21. jun 2012 Først vil jeg anbefale at måske tag uddannelsen som der er blevet lavet til katteopdrætter + nye.. For der er mange ting at vide for at opdrætter omkring genetik, sygedomme osv...

    Mit stamnavn kom jeg på, på grund af det er mit familie navn, som der betyder meget for mig..

    Navnet kan aldrig ændres, det navn man får er det navn man har for evigt.. Men ville heller ik skifte navnet smiley


  • #2   21. jun 2012 det er også planen med tiden om nogle år, at tage den uddannelse. Har godt læst om det...

    Dvs navnet skal være MEGET velovervejet...spændende. Men det gør j o også det ikke bare er noget du går ud og vælger for sjov...


  • #3   21. jun 2012 Vores navn er vores efternavn. Synes Pelsen var meget sjovt med mine Maine conner

  • #4   21. jun 2012 Jeg har lige søgt stamnavn, og var så heldig at få mit første valg. smiley

    Mit stamnavn er et mix af bogstaverne fra min barndoms hund hotson.
    Navnet blev altså DK Shonto's smiley

    Lidt sjovt hvis man tror på ånder osv.
    Så fandt jeg ud af at der er en by i USA ved samme navn, og denne by består hovedsageligt af indianer, udfra hvad jeg har læst på nettet.
    Jeg har i folkeskolen skulle skrive en opgave om ånder, hvor jeg sammen med en veninde besøgte en bekendt claryant, som sagde at jeg i mit tidligere liv havde været indianer kvinde. Så kunne da ikke lade være med at synes det var lidt pudsigt at jeg fik samlet bogstaverne lige netop til dette navn. smiley

    Stamnavnet kan ikke skiftes, så det er bare med at finde nogle gode navne man ved man bliver glade for.

    Og så skal i være opmærksomme på at stamnavnet ikke må indholde racens navn eller ems kode. smiley

    Det er en god ide at finde frem til 5 forskellige navne, så man undgår at forlænge godkendelsen af stamnavnet hvis nu de 3 oblitoriske navne ikke bliver godkendt. smiley


  • #5   21. jun 2012 Jeg har 2 navne jeg gerne ser som fremtidige stamnavn

    Mit mellemnavn da det er meget specielt

    Sammmensætningen af nogle af bogstaverne i mine pigers navne

    Synes det gør det mere personligt, men det er bare mig...C",)

    Camilla M :

    Det var da egentlig lidt pudsigt, men meget sjov historie...he he



  • #6   21. jun 2012 Jeg ville os gerne have at mit stamnavn skulle betyde noget for mig,
    Derfor valgte jeg bogstaverne fra min hund hotson, han var kærligheden selv, og det ønsker jeg self. Skal afspejle i mit opdræt.

    Jeg havde også gang i noget mix med bogstaver fra mine 3 katte, og mit fulde navn.
    Og så mit mellem navn Helding.

    Havde jeg haft børn, havde deres bogstaver os været med, kender nogle opdrætter som har nogle super gode navne, som de har fået mixet sammen af familiens bogstaver. smiley

    Så ja det er bare med at ligge hovedet i blød. smiley
    Og puha hvor er ventetiden lang når man så er kommet frem til sine ønsker og bare venter på at høre hvilket et det blev. smiley


  • #7   21. jun 2012 mit stamnavn er ikk første valg for det kunne jeg ikke få men jeg havde valgt soulmates eller skovlycoon og så havde jeg et mere . og vores stamnavn er skovlycoon og det hedder mit hus også smiley så der er også en betydning og et fast holde punkt hvis man kan side det sådan.

  • #8   22. jun 2012 Vi har NFO vors stamnaven er DK Himmark, fordi det er det sådan et godte sted bo og det så dejlig vors lille by Himmark . ja det var vors føste valg.

Kommentér på:
Stamnavn

Annonce