{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
598 visninger | Oprettet:

Kattepension? - Haster {{forumTopicSubject}}

Hej..

Vi står i den situation at vi i uge 30 har bestilt ferie til Kreta, og havde fået en plads på et pensionat her i Sverige, men det er blevet aflyst nu og derfor står vi i et kæmpe dilemma nu at vi står til at må aflyse vores rejse fordi vi ikke har noget sted til vores 2 missere.. smiley

Så.. Er der nogen der kan anbefale et pensionat? Helst i Københavns området, da vi som sagt bor i Sverige og gerne vil prøve at begrænse transport tiden for missernes skyld.

Vi har desværre heller ikke mulighed for at venner el. familie kan komme og bo her eller besøge dem hver dag netop fordi vi bor i Malmø og de langt væk.. Måske kan de komme til mine forældre, men det bliver rigtig bøvlet fordi de selv skal noget og det i Holbæk. Så det sidst udvej agtigt og ikke en gang sikkert endnu at det overhovedet kan lade sig gøre..

Det vigtig for mig at kattene ikke har kontakt med andre katte på et pensionat og at det er med rigtige vægge så de ikke kan gå rundt og stresse over at kunne kigge til nabo katten.. Vil jeg ikke byde dem..

Tvivler lidt på der pladser fordi vi er så sent ude, men nogen der kan anbefale steder?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kattepension? - Haster
  • #1   29. jun 2012 jeg kender ikke en pension...men min veninde bor i malmø og hun bruger en kattepasser der kommer forbi nogle timer hver dag og 2 gange om dagen men ved ikke om det er noget for dig?

Kommentér på:
Kattepension? - Haster

Annonce